Filarem działalności Enpol jest sprzedaż urządzeń mroźniczych, chłodniczych. Wszechstronna oferta firmy obejmuje zamrażarki do przechowywania lodów i innej mrożonej żywności, zamrażarki laboratoryjne (niskotemperaturowe), barowe, mobilne oraz klasyczne zamrażarki skrzyniowe.
Cele wdrożenia
Unilever postawił przed firmą Enpol zadanie zapewnienia najwyższego poziomu serwisu swoich urządzeń przy jednoczesnym dostarczeniu precyzyjnego narzędzia do wzajemnej komunikacji i raportowania zintegrowanego online z innymi systemami. Dotychczas użytkowany przez Enpol system do obsługi serwisu nie zapewniał efektywnego zarządzania dużą liczbą zleceń, a jego dalsze wykorzystywanie wymagałoby zatrudnienia dodatkowych pracowników. Ze względu na rozległy zakres terytorialny przedsięwzięcia komunikacja pomiędzy Enpolem i firmami pośredniczącymi musi odbywać się w sposób płynny i szybki. Ponadto istotnym elementem zarządzania serwisem w Enpolu jest scentralizowana i uporządkowana historia wszystkich zleceń serwisowych – której przed wdrożeniem Aury Business brakowało.
Unilever oczekiwał od Enpolu automatycznego przyjmowania, potwierdzania i rozliczania zleceń serwisowych tej firmy poprzez połączenie systemu wykorzystywanego w Enpolu z systemem używanym przez Unilever.
Rezultaty wdrożenia
System Aura Business Service Management Suite pozwolił Enpol na efektywne zarządzanie zleceniami realizowanymi dla firmy Unilever. Najważniejszym efektem wdrożenia jest umożliwienie precyzyjnej obsługi serwisu oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy Unileverem, Enoplem oraz podwykonawcami przy pomocy scentralizowanego i wygodnego w obsłudze systemu informatycznego.
Kluczowe rezultaty:
skuteczne zarządzanie zleceniami serwisowymi firmy Enpol
elastyczny pulpit podwykonawcy oraz raporty podwykonawców dotyczące poszczególnych zleceń
precyzyjne raportowanie danych związanych ze zleceniami serwisowymi