Rozwiązania
Umów konsultację

Case Study

ENPOL FREEZERS

Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business sprawiło, że firma Enpol zdobyła przewagę konkurencyjną, zacieśniła relacje z klientami i zwiększyła efektywność handlowców.

Branża

Chłodzenie i ogrzewanie

Rozwiązanie

Aura SERVICE MANAGEMENT

Filarem działalności Enpol jest sprzedaż urządzeń mroźniczych, chłodniczych. Wszechstronna oferta firmy obejmuje zamrażarki do przechowywania lodów i innej mrożonej żywności, zamrażarki laboratoryjne (niskotemperaturowe), barowe, mobilne oraz klasyczne zamrażarki skrzyniowe.



Cele wdrożenia

Unilever postawił przed firmą Enpol zadanie zapewnienia najwyższego poziomu serwisu swoich urządzeń przy jednoczesnym dostarczeniu precyzyjnego narzędzia do wzajemnej komunikacji i raportowania zintegrowanego online z innymi systemami. Dotychczas użytkowany przez Enpol system do obsługi serwisu nie zapewniał efektywnego zarządzania dużą liczbą zleceń, a jego dalsze wykorzystywanie wymagałoby zatrudnienia dodatkowych pracowników. Ze względu na rozległy zakres terytorialny przedsięwzięcia komunikacja pomiędzy Enpolem i firmami pośredniczącymi musi odbywać się w sposób płynny i szybki. Ponadto istotnym elementem zarządzania serwisem w Enpolu jest scentralizowana i uporządkowana historia wszystkich zleceń serwisowych – której przed wdrożeniem Aury Business brakowało.

Unilever oczekiwał od Enpolu automatycznego przyjmowania, potwierdzania i rozliczania zleceń serwisowych tej firmy poprzez połączenie systemu wykorzystywanego w Enpolu z systemem używanym przez Unilever.

Wsparcie komunikacji z klientem
Uporządkowana historia wszystkich zleceń serwisowych
Automatyczne raportowanie zleceń serwisowych
Możliwość zarządzania dużą liczbą zleceń
Pobierz case study w pdf

Na skutek tego Enpol może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Proces zarządzania dużą liczbą zleceń

Proces komunikacji z kontrahentami

Raportowanie wszystkich zleceń serwisowych

Rezultaty wdrożenia

System Aura Business Service Management Suite pozwolił Enpol na efektywne zarządzanie zleceniami realizowanymi dla firmy Unilever. Najważniejszym efektem wdrożenia jest umożliwienie precyzyjnej obsługi serwisu oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy Unileverem, Enoplem oraz podwykonawcami przy pomocy scentralizowanego i wygodnego w obsłudze systemu informatycznego.

Kluczowe rezultaty:

skuteczne zarządzanie zleceniami serwisowymi firmy Enpol

elastyczny pulpit podwykonawcy oraz raporty podwykonawców dotyczące poszczególnych zleceń

precyzyjne raportowanie danych związanych ze zleceniami serwisowymi

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.