Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Case Study

METAL-FACH Technika Grzewcza

Przeczytaj, jak firma METAL-FACH Technika Grzewcza pozbyła się problemów z komunikacją z klientami i usprawniła procesy biznesowe.

Branża

KOTŁY I PIECE

Rozwiązanie

Aura E-COMMERCE

Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system B2B był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.

Marta Marculewicz, Kierownik projektu

METAL-FACH Technika Grzewcza to firma zajmująca się produkcją wysokiej klasy kotłów c.o. na paliwo pellet oraz ekogroszek, spełniające najsurowsze wymogi środowiskowe certyfikatów EcoDesign, 5 Klasy, TÜV Rheinland, Bimschv2.



Cele wdrożenia

Cele wdrożenia wynikały bezpośrednio z problemów biznesowych naszego Klienta i wyzwań, które zostały przed nim postawione. Pośród nich można wymienić problemy z komunikacją z klientem (brak historii zamówień, dostępu do faktur, cen), brak spójnej bazy wiedzy o produktach (stany magazynowe, ceny) i brak możliwości samoobsługi (zamówienia mailowe, brak spójnych informacji).

Wsparcie komunikacji z klientem
Zapewnienie dostępu do pełnej historii współpracy z Klientem i wszystkich dokumentów
Zapewnienie spójnej bazy wiedzy o produktach
Umożliwienie klientom samoobsługi
Pobierz case study w pdf

Wdrożenie

Efektem wdrożenia systemu AuraBusiness w przedsiębiorstwie METAL-FACH Technika Grzewcza było utworzenie nowego kanału sprzedaży – platformy B2B. Firma udostępniła swoim klientom możliwość samoobsługi i samodzielnego konfigurowania produktów. Zadbano o to, aby w jak największym stopniu ograniczyć czas i uwagę pracowników działu sprzedaży, potrzebne na realizację zamówienia.

Na skutek tego METAL-FACH Technika Grzewcza może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Proces pozyskiwania nowych klientów

Proces samoobsługi obecnych klientów

Raportowanie sprzedaży i aktywności handlowców

Rezultaty wdrożenia

Usprawniono proces komunikacji z klientami, dzięki udostępnieniu im podstawowych informacji nt. współpracy, cen, towarów i dokumentów. Dzięki możliwościom systemu usprawnieniu uległ też proces regulowania płatności przez klientów METAL-FACH Technika Grzewcza.

Firma METAL-FACH zyskała w oczach odbiorców jako przedsiębiorstwo, które wykorzystuje nowoczesne rozwiązania biznesowe dla poprawy komunikacji B2B. W długofalowym efekcie Aura Business przyczynia się do budowania i utrzymywania przez METAL-FACH Technika Grzewcza trwałych relacji biznesowych oraz do budowania obrazu marki.

Kluczowe rezultaty:

Usprawnienie procesu komunikacji

Możliwość samodzielnego konfigurowania produktów przez klientów

Ograniczenie czasu potrzebnego na obsługę klientów

Sprawdź inne case study

POZOSTAŁE CASE STUDIES

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.