Planowanie pracy zespołu sprzedaży
Koordynacja działań pracowników handlowych
Rozwiązanie Aura Business wspiera skuteczne planowanie i koordynację pracy zespołu handlowego. System bogaty jest w możliwości usprawniające pracę menedżera sprzedaży pełniącego rolę koordynatora. Dedykowane narzędzie informatyczne pomaga sprawnie przydzielać zadania poszczególnym pracownikom, a dodatkowo możliwe jest stałe koordynowanie i monitorowanie prac zespołu. Handlowcy informowani są o planowanych obowiązkach za pomocą zadań, natomiast wykonane przez siebie działania mogą rejestrować wykorzystując opcję zdarzeń.
Opinia klienta
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.”
Możliwości w zakresie planowania pracy zespołu
- Kalendarz: zadania własne oraz te przypisane do współpracowników możesz śledzić na przejrzystym współdzielonym kalendarzu z wieloma opcjami filtrowania.
- Zadania: tworzenie nowych zadań dla siebie i innych pracowników jest bardzo proste i możliwe do wykonania w wielu miejscach systemu (kalendarz, lista, widget, dokument, szansa, proces, karta klienta).
- Zadania cykliczne: możliwe jest stworzenie za jednym razem kilku, kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu powtarzających się z wybraną częstotliwością zadań.
- Zdarzenia: zadania mogą zostać przez ciebie wykonane i zapisane w postaci zdarzenia opisującego szczegółowo cały proces realizacji i najważniejsze ustalenia.
- Lista zadań i zdarzeń: na jednym widoku listy znajdziesz wszystkie zadania, a na drugim zbiór zapisanych zdarzeń, a dzięki szerokim opcjom filtrowania szybko wyszukasz interesujące cię elementy.
- Pulpit pracy: możesz skorzystać z prostych widgetów dotyczących zadań i zdarzeń - własny kalendarz, lista zadań, lista zdarzeń, czy zadania zaplanowane na dzisiaj.
- Koordynacja: kalendarz pozwala ci sprawdzić poziom zajętości danego pracownika i przysłuży się do równomiernego podziału pracy między twoich podwładnych.
- Powiązania: zadania i zdarzenia możesz tworzyć spod innych elementów, a także możliwe jest wykonywanie powiązań z kontrahentem, osobą kontaktową, szansą sprzedaży, dokumentem, czy procesem.
- Przypomnienia: o działaniach koniecznych do wykonania nie zapomnisz dzięki opcji przypomnień możliwych do zdefiniowania podczas tworzenia zadania.
- Konfiguracje: system dopasujesz do swoich potrzeb poprzez samodzielną konfigurację typów zadań i zdarzeń, rodzajów atrybutów, a także zarządzanie uprawnieniami.
- Integracja z CalDav: używane przez Ciebie kalendarze połączysz ze sobą dzięki integracji z CalDav.
Korzyści wdrożenia systemu Aura Business
- Wygodne planowanie pracy własnej, a także współpracowników.
- Stała wiedza o obciążeniu pracą poszczególnych handlowców.
- Szybkie przydzielanie zadań dla pracowników.
- Łatwe monitorowanie pracy zespołu sprzedaży.
- Przypomnienia o działaniach koniecznych do wykonania.
- Możliwość dopasowania do własnych potrzeb.
Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?
Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.
Umów konsultację