Zarządzanie zleceniami
z wykorzystaniem tablicy Kanban
Przejrzysty widok zleceń Kanban
Tablica zleceń w systemie Aura Business to znany ze środowiska projektowego widok Kanban. Jest to graficzny sposób prezentacji przepływu zleceń. Jego celem jest przede wszystkim eliminacja marnotrawstwa zasobów oraz zapewnienie ciągłości pracy w serwisie. Tablica Kanban pomaga kierownikom planować zlecenia serwisantom, monitorować je i ustalać ich priorytety. Serwisanci zyskują dzięki niej łatwy dostęp do informacji o zleceniach i priorytecie ich wykonywania. W rezultacie następuje wzrost szybkości reakcji na problemy i przekroczenia, redukcja zbędnie wykorzystywanych zasobów, a także skrócenie czasu realizacji zleceń.
Tablica zleceń to miejsce, gdzie wyświetlane są kolejne etapy procesów na tablicy, co np. pozwala zobaczyć cały proces z szerszej perspektywy, wyeliminować wąskie gardła, ograniczyć prace w toku.
Ważne dane w jednym miejscu
Dostępna w systemie karta zlecenia zawiera niezbędne informacje, takie jak: pracownicy przypisani do danego procesu, faza realizacji procesu, kierownik, szacowany czas realizacji oraz koszty. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych, masz możliwość elastycznego zarządzania uprawnieniami użytkowników w zakresie obsługi zleceń w systemie. Użytkownicy mogą samodzielnie definiować kartę procesu, dodając pola (tesktowe, pliki, itd) oraz nadając do nich uprawnienia.
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację