Skuteczne zarządzanie zleceniami

System zarządzania zleceniami do obsługi zleceń i zarządzania pracą serwisantów

Dedykowany system zarządzania zleceniami usługowymi

Tablica zleceń w systemie zarządzania zleceniami serwisowymi i usługowymi Aura Business to znany ze środowiska projektowego widok Kanban. Jest to graficzny sposób prezentacji przepływu różnego typu zleceń pozwalający na monitorowanie realizacji zleceń. Jego celem jest przede wszystkim eliminacja marnotrawstwa zasobów oraz zapewnienie ciągłości pracy w serwisie. Tablica Kanban pomaga kierownikom planować zlecenia usług serwisantom, monitorować je i ustalać ich priorytety. Serwisanci zyskują dzięki niej łatwy dostęp do szczegółów zleceń i priorytecie ich wykonywania. W rezultacie następuje wzrost szybkości reakcji na problemy i przekroczenia, redukcja zbędnie wykorzystywanych zasobów, a także skrócenie czasu realizacji zleceń.

Zarządzanie zleceniami w serwisie

Tablica w systemie obsługi zleceń to miejsce, gdzie wyświetlane są kolejne etapy procesów na tablicy, co np. pozwala zobaczyć cały proces z szerszej perspektywy, wyeliminować wąskie gardła, ograniczyć prace w toku.

Opinia klienta

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla Loos Bosch
Julia Domagała, Loos Centrum Sp. z o.o. Bosch Group

Zarządzanie historią zleceń i gromadzenia wiedzy - szczegóły zlecenia

Dostępna w systemie karta zlecenia zawiera niezbędne szczegóły zlecenia, takie jak: pracownicy przypisani do danego procesu, faza realizacji procesu, kierownik, szacowany czas realizacji, wykorzystane materiały oraz koszty. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych, masz możliwość elastycznego zarządzania uprawnieniami użytkowników w zakresie obsługi zleceń w systemie. Użytkownicy mogą samodzielnie definiować kartę procesu, dodając pola (tesktowe, pliki, itd) oraz nadając do nich uprawnienia.

Ewidencja zleceń na liście - śledzenie zleceń w jednym miejscu

Zbiór wszystkich procesów w systemie zarządzania zleceniami stanowi lista posiadająca ogromne możliwości w zakresie elastyczności. Po pierwsze, dzięki konfiguracji kolumn przedstawia informacje standardowe oraz oparte na własnych atrybutach w dowolnej kolejności. Po drugie, daje możliwość własnoręcznego uporządkowania panelu filtrowania, a tym samym usprawnienia procesu wyszukiwanie odpowiednich zleceń na liście. Dodatkowo każda wykonanych konfiguracji może zostać w łatwy sposób wyeksportowane do pliku z rozszerzeniem xlsx i użyta poza systemem.

Aplikacja do zarządzania zleceniami serwisowymi Aura Business - korzyści:

  • Łatwe zarządzanie kosztem oraz czasem realizowanych różnych typów zleceń
  • Ewidencja zleceń i stały dostęp do najważniejszych szczegółów zlecenia w jednym miejscu
  • Zarządzanie historią zleceń i wiedza o zrealizowanych działaniach
  • Zarządzanie historią współpracy z klientem, czyli wiedza o pracach wykonanych dla kontrahenta
  • Zarządzanie komunikacją z klientami, dzięki panelowi klienta do zgłaszania i śledzenie statusu zlecenia
  • Możliwość łatwego i szybkiego planowania zleceń i monitorowania zakresu i statusu zlecenia

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera