Zarządzanie zleceniami
z wykorzystaniem tablicy Kanban
Przejrzysty widok zleceń Kanban
Tablica zleceń w systemie Aura Business to znany ze środowiska projektowego widok Kanban. Jest to graficzny sposób prezentacji przepływu zleceń. Jego celem jest przede wszystkim eliminacja marnotrawstwa zasobów oraz zapewnienie ciągłości pracy w serwisie. Tablica Kanban pomaga kierownikom planować zlecenia serwisantom, monitorować je i ustalać ich priorytety. Serwisanci zyskują dzięki niej łatwy dostęp do informacji o zleceniach i priorytecie ich wykonywania. W rezultacie następuje wzrost szybkości reakcji na problemy i przekroczenia, redukcja zbędnie wykorzystywanych zasobów, a także skrócenie czasu realizacji zleceń.
Tablica zleceń to miejsce, gdzie wyświetlane są kolejne etapy procesów na tablicy, co np. pozwala zobaczyć cały proces z szerszej perspektywy, wyeliminować wąskie gardła, ograniczyć prace w toku.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Wszystkie ważne dane w jednym miejscu
Dostępna w systemie karta zlecenia zawiera niezbędne informacje, takie jak: pracownicy przypisani do danego procesu, faza realizacji procesu, kierownik, szacowany czas realizacji, wykorzystane materiały oraz koszty. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych, masz możliwość elastycznego zarządzania uprawnieniami użytkowników w zakresie obsługi zleceń w systemie. Użytkownicy mogą samodzielnie definiować kartę procesu, dodając pola (tesktowe, pliki, itd) oraz nadając do nich uprawnienia.
Lista procesów – wszystko pod kontrolą
Zbiór wszystkich procesów stanowi lista posiadająca ogromne możliwości w zakresie elastyczności. Po pierwsze, dzięki konfiguracji kolumn przedstawia informacje standardowe oraz oparte na własnych atrybutach w dowolnej kolejności. Po drugie, daje możliwość własnoręcznego uporządkowania panelu filtrowania, a tym samym usprawnienia procesu wyszukiwanie odpowiednich zleceń na liście. Dodatkowo każda wykonanych konfiguracji może zostać w łatwy sposób wyeksportowane do pliku z rozszerzeniem xlsx i użyta poza systemem.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Łatwe zarządzanie kosztem oraz czasem realizowanych procesów i zleceń
- Stały dostęp do najważniejszych informacji o procesie w jednym miejscu
- Możliwość łatwego i szybkiego planowania i monitorowania zakresu zlecenia