Zarządzanie zleceniami

z wykorzystaniem tablicy Kanban

Przejrzysty widok zleceń Kanban

Tablica zleceń w systemie Aura Business to znany ze środowiska projektowego widok Kanban. Jest to graficzny sposób prezentacji przepływu zleceń. Jego celem jest przede wszystkim eliminacja marnotrawstwa zasobów oraz zapewnienie ciągłości pracy w serwisie. Tablica Kanban pomaga kierownikom planować zlecenia serwisantom, monitorować je i ustalać ich priorytety. Serwisanci zyskują dzięki niej łatwy dostęp do informacji o zleceniach i priorytecie ich wykonywania. W rezultacie następuje wzrost szybkości reakcji na problemy i przekroczenia, redukcja zbędnie wykorzystywanych zasobów, a także skrócenie czasu realizacji zleceń.

Zarządzanie zleceniami w serwisie

Tablica zleceń to miejsce, gdzie wyświetlane są kolejne etapy procesów na tablicy, co np. pozwala zobaczyć cały proces z szerszej perspektywy, wyeliminować wąskie gardła, ograniczyć prace w toku.

Opinia klienta

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla Loos Bosch
Julia Domagała, Loos Centrum Sp. z o.o. Bosch Group

Ważne dane w jednym miejscu

Dostępna w systemie karta zlecenia zawiera niezbędne informacje, takie jak: pracownicy przypisani do danego procesu, faza realizacji procesu, kierownik, szacowany czas realizacji oraz koszty. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych, masz możliwość elastycznego zarządzania uprawnieniami użytkowników w zakresie obsługi zleceń w systemie. Użytkownicy mogą samodzielnie definiować kartę procesu, dodając pola (tesktowe, pliki, itd) oraz nadając do nich uprawnienia.

Lista procesów - wszystko pod kontrolą

Zbiór wszystkich procesów stanowi lista posiadająca ogromne możliwości w zakresie elastyczności. Po pierwsze, dzięki konfiguracji kolumn przedstawia informacje standardowe oraz oparte na własnych atrybutach w dowolnej kolejności. Po drugie, daje możliwość własnoręcznego uporządkowania panelu filtrowania, a tym samym usprawnienia procesu wyszukiwanie odpowiednich zleceń na liście. Dodatkowo każda   wykonanych konfiguracji może zostać w łatwy sposób wyeksportowane do pliku z rozszerzeniem xlsx i użyta poza systemem.

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

  • Łatwe zarządzanie kosztem oraz czasem realizowanych procesów i zleceń
  • Stały dostęp do najważniejszych informacji o procesie w jednym miejscu
  • Możliwość łatwego i szybkiego planowania i monitorowania zakresu zlecenia

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Doinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Dla Partnera
  • Finansowanie