Rozwiązania Service Management
Elastyczne narzędzia do obsługi zleceń
Aplikacja Aura Services Management - sprawne zarządzanie zleceniami, serwisem i reklamacjami
Aura Business Service Management to rozwiązanie biznesowe dla średnich i dużych organizacji, które chcą m.in. usprawnić zarządzanie procesami i przyspieszyć realizację zleceń. Jest to jeden z najbardziej elastycznych narzędzi do obsługi zleceń na polskim rynku. Dopasowuje się w pełni do indywidualnych wymagań przedsiębiorstwa. Dodatkowo Aura Business Service Management integruje się z każdym systemem ERP.
Rozwiązania z obszaru Service Management przyniosą Twojej firmie wiele usprawnień, wpłyną na szybkość realizacji zleceń, a także na powiązane z nimi koszty. Elastyczność naszych rozwiązań pozwala na dopasowanie ich do potrzeb Twojej firmy. Możesz skorzystać z gotowych już funkcjonalności lub – specjalnie dla Ciebie – stworzymy nowe. System Aura Business zbudowany jest z rozwiązań Service Management, CRM i E-Commerce – masz możliwość dowolnego ich łączenia lub też wyboru rozwiązań tylko z jednego obszaru. Możemy także rozpocząć współpracę od zaledwie kilku podstawowych rozwiązań i rozwijać je w miarę rozwoju Twoich potrzeb.
Opinie naszych klientów
Korzyści z wdrożenia rozwiązania Aura Business Service Management
Aura Service Management oferuje wiele dedykowanych funkcji, które pomogą Ci m.in.:
- uporządkować i usprawnić zarządzanie zleceniami w terenie oraz siedzibie firmy,
- wprowadzić szybkie delegowanie zleceń,
- przyspieszyć realizację zleceń,
- kontrolować czas poświęcany na realizację zleceń,
- zapanować nad budżetem zleceń,
- realizować ewidencję wykorzystanych części,
- prowadzić weryfikację wykonania zleceń,
- usprawnić komunikację z kontrahentami i podwykonawcami,
- wyliczać rentowność projektów, zleceń i współpracy z kontrahentami,
- zarządzać pracą podwykonawców,
- uporządkować wiedzę na temat klientów i produktów serwisowanych,
- zarządzać pracą pracowników mobilnych i kontrolować poprzez monitorowanie lokalizacji serwisantów,
- budować bazę wiedzy o kontrahentach,
- tworzyć bazę wiedzy o urządzeniach serwisowanych z dokładnością do numeru seryjnego,
- automatycznie generować protokoły serwisowe lub inne szablony.
Decydując się na rozwiązanie Service Management uzupełnione o mobilną aplikację Aura Services, zapewniasz swojej firmie możliwość gromadzenia wszystkich istotnych danych w jednym miejscu. Zyskujesz dostęp m.in. do historii serwisowanych urządzeń, danych na temat kontrahentów czy czasu pracy rejestrowanego przez Twoich pracowników. Funkcjonalności oferowane w ramach systemu Aura Business znacząco wpływają na usprawnienie realizacji zleceń. Ułatwiają także planowanie pracy – osób pracujących stacjonarnie, mobilnie oraz podwykonawców. Rozwiązania Service Management przyniosą Twojej firmie ogromną oszczędność czasu. Z poziomu systemu możesz zarządzać projektami, zleceniami produkcyjnymi, reklamacjami, wsparciem klienta czy umowami serwisowymi. Możesz także zautomatyzować rozliczanie wynajmów. To wszystko oraz wiele więcej oferujemy w ramach systemu Aura Business!
To tylko niektóre z możliwości systemu Aura Business.
Precyzyjne planowanie i koordynacja pracy
Efektywne zarządzanie rentownością zleceń
Usprawnienie procesu realizacji zleceń
Płynny przepływ informacji o zleceniach
Galeria zdjęć
Service Management — wybrane możliwości elastycznego narzędzia do obsługi zleceń
- Zarządzanie zleceniami w terenie oraz stacjonarnie
- Aplikacja do zarządzania zleceniami czyli mobilna wersja Aura Services
- Zarządzanie pracą serwisantów i szybkie delegowanie zleceń
- Obsługa zleceń przez podwykonawców
- Pełna historia serwisowanych urządzeń
- Zarządzanie umowami serwisowymi
- Zarządzanie dowolnymi typami zleceń
- Realizacja przeglądów cyklicznych
- Rejestracja czasu pracy
- Zarządzanie projektami
- Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami uwzględniające indywidualne potrzeby organizacji
Aura Business Service Management jest systemem dedykowanym i możemy go dla Ciebie rozszerzyć o dowolne możliwości.
Integracja z systemem Aura Business
System Aura Business wspiera zarządzanie zleceniami w terenie i stacjonarnie poprzez szereg sprawdzonych i wydajnych integracji na wielu poziomach, w różnych obszarach, automatyzując i optymalizując istotne procesy biznesowe.
- Enova 365
- Symfonia ERP
- Comarch ERP XL
- Comarch ERP Optima
- Navireo
- Subiekt GT
- WAPRO Mag
- IFS
- Streamsoft
- SAP
- Exact
- Microsoft Dynamics
- Impuls ERP
- Humansoft CORAX
oraz inne rozwiązania klasy ERP.