Vlog

Systemy do zarządzania w praktyce - porady, instrukcje i wskazówki

Aplikacja dla serwisantów – zwiększ efektywność pracowników terenowych

Działalność serwisowa realizowana poza siedzibą firmy to niemałe wyzwanie dla wielu pracowników i kierowników. Chęć zwiększenia efektywności pracy w tym obszarze prowadzi do poszukiwań specjalistycznego narzędzia wspomagającego zarządzanie zleceniami. Idealnym rozwiązaniem jest program serwisowy wyposażony w aplikację dla serwisantów. Dowiedz się więcej o możliwościach tego oprogramowania.

Program do serwisu jako system raportowania pracy. Poznaj możliwości kompleksowego rozwiązania

Kompleksowe narzędzie do zarządzania pracą serwisu to rozwiązanie, którego poszukujesz? Takie oprogramowanie to dobry wybór, szczególnie dlatego, że wspiera także proces raportowania i pozwala monitorować efektywność realizowanych prac. Sprawdź, z jakich opcji z obszaru raportów i analiz możesz skorzystać i przekonaj się, jak usprawnią one Twój biznes!

CRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie

Przedsiębiorstwa, które łączą sprzedaż i serwis mierzą się z ogromnym wyzwaniem. Połączenie obu obszarów i zapewnienie sprawnej współpracy między handlowcami i serwisantami to cel wielu właścicieli firm. Poszukując wsparcia narzędzi informatycznych warto rozważyć wdrożenie rozwiązania integrującego różne moduły. Sprawdź, co możesz zyskać łącząc system CRM z programem serwisowym.

Sprawne zarządzanie sprzedażą z systemem CRM dla menedżera

Kalendarz każdego menedżera sprzedaży jest po brzegi wypełniony wieloma obowiązkami, które powinny być realizowane szybko, efektywnie i skutecznie. Pracujesz jako menedżer sprzedaży i doskonalesz znasz specyfikę tego stanowiska? Mierzysz się z podobnymi wyzwaniami? Dowiedz się jak CRM może przyczynić się do poprawy Twoich wyników!

System ERP dla programu serwisowego – poznaj sekret integracji

Wykorzystujesz już system ERP w swoim przedsiębiorstwie, a teraz poszukujesz rozwiązania, które wesprze zachodzące w Twojej firmie procesy serwisowe? Poznaj tajniki integracji między programem handlowo-magazynowym, a narzędziem do zarządzania zleceniami. Przekonaj się jak taka inwestycja może wpłynąć na Twój biznes.

System do obsługi reklamacji – wsparcie dla Twoich pracowników i dogodność dla klientów

Pragniesz w skuteczny sposób realizować zlecenia reklamacyjne? Szukasz porządku, automatyzacji i komfortu pracy dla osób, które zatrudniasz? Zapoznaj się z materiałem i poszerz swoją wiedze o informacje na temat systemu do obsługi reklamacji. Dowiedz się, w jaki sposób Twoja firma może osiągnać sukces w zarządzaniu reklamacjami.

Panel B2B w sprzedaży – warto czy nie?

Prowadzisz sprzedaż B2B? Jeśli tak, to doskonale znasz cechy wyróżniające taki rodzaj działalności. Wiesz, że realizacja celów sprzedażowych jest ważna, ale istotne jest także budowanie trwałych relacji z klientami. Pokażemy Ci jak z sukcesem łączyć oba wyzwania z wykorzystaniem panelu B2B.

CRM dla handlowców: szansa na usprawnienie, a nie obowiązkowa kontrola

System kojarzy Ci się tylko z narzędziem kontroli? Możliwość kontroli jest jedną z funkcji, które oferuje platforma. Nie jest jednak jedynym sposobem wykorzystania i coraz częściej traci na znaczeniu. Po co w takim razie wykorzystywać CRM? Dowiesz się tego z naszego materiału.

Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

Wymaganie coraz to lepszych wyników od handlowców nie jest najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży. System B2B oferuje szereg możliwości wspierających skuteczne promowanie produktów i usług przedsiębiorstwa, pozytywnie wpyłwając dzięki temu na jego sprzedaż. Zapoznaj się z tym materiałem i zobacz, jak Twoja firma może radzić sobie lepiej w sprzedaży B2B.

Pulpit menedżera – rzut oka na sytuację całej firmy

Pulpit menedżera to niezbędne narzędzie dla każdego kierownia, który na co dzień podejmuje decyzje, na których bazuje rozwój firmy. Po zapoznaniu się z tym materiałem będziesz wiedział, czym właściwie jest pulpit menedżera, jak można efektywnie go przygotować, a także co sprawia, że menedżerowie tak chętnie go wykorzystują w swojej pracy.

To ułatwi pracę w Twoich projektach IT

Poznaj kompleksowe narzędzia, które mają wspólny cel: wspieranie firm z branży IT. Na podstawie elementów wykorzystywanych przez nas na co dzień w Questy omawiamy sposób na sprawne zarządzanie sprzedażą i usługami w przedsiębiorstwie.

Proces sprzedaży: To musisz o nim wiedzieć

Sprawne zarządzanie procesem sprzedaży to niezbędny czynnik utrzymania przewagi konkurencyjnej i walki o pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Dowiedz się, w jaki sposób możesz efektywnie zarządzać działem handlowym, osiągać wyznaczone cele sprzedażowe oraz zwiększyć zyski Twojej firmy.

Jak system do obsługi zgłoszeń serwisowych usprawnia działanie firmy?

Chcesz oszczędzić czas swój oraz serwisantów? Zależy Ci na uporządkowaniu wiedzy o klientach, zleceniach i serwisowanych urządzeniach? Chcesz sprawniej delegować zlecenia i obniżyć koszt obsługi klienta?

Zachowanie ciągłości pracy - jak zadbać o zastępowalność?

Potrzeba zastępowalności pracowników pojawia się przy urlopach oraz w wyniku rotacji. Jest to zjawisko, które od zawsze towarzyszy przedsiębiorstwom. W jaki sposób przygotować organizację, aby nie miało to wpływu na ciągłość pracy i założone cele?

Automatyzacja sprzedaży - klucz do sukcesu

Automatyzacja sprzedaży to duży krok w kierunku odciążenia handlowców od prostych i powtarzalnych czynności. W efekcie skuteczność działu sprzedaży jest większa, a koszt obsługi klientów niższy. Jak to wygląda w praktyce, gdy firma wykorzystuje możliwości systemu CRM?

Metoda SMART - jak wyznaczać cele sprzedażowe?

Jakie cele sprzedażowe są wyznaczane handlowcom? W jaki sposób monitorować poziom realizacji celu?

Jak CRM online wspiera pracę zdalną

W tym odcinku naszego vloga "System CRM w zarządzaniu" poruszamy temat zdalnej pracy. Dowiesz się, jakie są sposoby na radzenie sobie z wyzwaniami, jakie generuje oraz w jakim zakresie CRM online usprawnia pracę na odległość.

Jak błyskawicznie raportować sprzedaż w CRM

Jak wbudowane w system CRM narzędzia do analizy danych pozwalają błyskawicznie raporotwać sprzedaż? Tego dowiesz się z kolejnego odcinka z serii "System CRM w zarządzaniu".

B2B dla ERP: Dlaczego warto zintegrować te systemy?

To jest czwarty odcinek vloga "Sprzedaż online z platformą B2B", serii, w której opowiadamy, jak skutecznie prowadzić hurtową sprzedaż online. W tym odcinku Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia dlaczego warto zintegrować platformę B2B z Twoim systemem ERP.

Wdrożenie platformy B2B - 5 kroków do sukcesu

Wdrożenie platformy B2B w organizacji to przedsięwzięcie wymagające zaangażowania wielu osób. W tym materiale Marta Kaźmierska, BDM w Questy, opowie o pięciu krokach wdrożenia systemu.

Dla kogo są systemy B2B i jakie powinny mieć funkcje?

Witamy w drugim odcinku vloga "Sprzedaż online z platformą B2B", serii, w której opowiadamy, jak skutecznie prowadzić hurtową sprzedaż online. Tym razem Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy wyjaśni, w jakich firmach najlepiej sprawdza się system B2B. Opisze też dziesięć najważniejszych funkcji tego oprogramowania.

Platforma B2B - co to jest?

Witamy na kolejnym vlogu autorstwa zespołu Questy, tym razem poświęconym oprogramowaniu do sprzedaży online. Zaczniemy od samego początku, czyli odpowiedzi na pytanie: czym są platformy B2B? Powiemy też kilka słów na temat tego, co powinieneś wiedzieć przed dokonaniem zakupu jednej z nich.

Zarządzaj historią urządzeń swoich klientów

Trzeci odcinek naszej serii "Zarządzanie serwisem online" przedstawia Aleksandra Sobczyńska. Tematem przewodnim jest obniżenie kosztów obsługi zleceń, dzięki sprawnemu zarządzaniu historią serwisowanych urządzeń Twoich klientów.

7 sposobów na usprawnienie pracy serwisu

W drugim odcinku naszej serii "Zarządzanie serwisem online" Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, omawia jak uporządkować pracę serwisu, jak zautomatyzować procesy oraz jak usprawnić komunikację w serwisie.

Jak zarządzać przeglądami cyklicznymi?

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka z serii "Zarządzanie serwisem online". To vlog, w którym omawiamy temat wspracia pracy serwisu, dzięki rozwiązaniom Service Management. W tym materiale Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, wyjaśnia jak ułatwić zarządzanie cyklicznymi zleceniami w serwisie.

Na czym polega integracja CRM z ERP?

W kolejnej odsłonie vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem za pomocą systemu CRM, Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, pochyla się nad tematem integracji tego oprogramowania z rozwiązaniami handlowo-magazynowymi. Jakie dane i dokumenty przesyłane są pomiędzy systemami? Jak często się to dzieje? Jakie zalety płyną z integracji CRM z ERP? O tym wszystkim w poniższym materiale.

Sprzedaż pośrednia: wykorzystanie CRM do jej wsparcia

W najnowszym odcinku vloga zajmującego się zagadnieniem zarządzania firmą przy użyciu systemu CRM, tematem przewodnim jest sprzedaż pośrednia. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy opowie, w jaki sposób system CRM może wspomóc przedsiębiorstwo w procesie budowy kanału partnerskiego.

Mobilna aplikacja CRM: praca w terenie

Mobilna aplikacja powiązana z systemem CRM to niezwykle przydatne narzędzie do pracy w terenie. W najnowszej odsłonie naszego vloga Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przybliży nieco temat zdalnej pracy na przenośnych urządzeniach typu smartfon czy tablet.

Elastyczny system CRM: co warto wiedzieć?

W najnowszym materiale o zarządzaniu firmą w systemie CRM przyjrzymy się problemowi elastyczności oprogramowania tej kategorii. Wysoka konfigurowalność systemu wydaje się oczywistą zaletą, ale czy naprawdę tak jest? Poza tym, jakie możliwości powinien oferować elastyczny CRM? Zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka naszego vloga.

Ofertowanie a CRM: jak usprawnić ten proces?

W kolejnym odcinku vloga naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawia temat ofertowania w CRM. Dowiedz się, dlaczego system CRM to dobry program do ofertowania i jakich problemów pomaga uniknąć.

Zarządzanie kampaniami i szansami sprzedaży w CRM

Czym są kampanie sprzedaży i jak się mają do szans sprzedaży? Jak nimi zarządzać w systemie CRM? O kampaniach i szansach opowie tym razem Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy.

Jak CRM pomaga w miękkiej windykacji?

W kolejnym odcinku naszego vloga "System CRM w zarządzaniu" Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, przedstawia temat miękkiej windykacji. Jakie są jej zalety i dlaczego warto ją stosować? W jaki sposób można się w miękkiej windykacji wesprzeć systemem CRM? O tym wszystkim dowiesz się z niniejszego materiału.

System CRM dla firm - RANKING 2020 TOP 5 funkcji

Serdecznie zapraszamy na siódmy już odcinek naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", serii, której głównym zadaniem jest wyjaśnić, jak efektywnie pracować na rozwiązaniach CRM. W niniejszym odcinku Tomasz Wawrzyński, Marketing Specialist w Questy, prezentuje ranking TOP 5 funkcji CRM dla firm.

5 sposobów na budowanie relacji z klientami

W kolejnym odcinku naszego vloga o zarządzaniu firmą za pomocą systemu CRM omawiamy pięć dobrych praktyk budowania relacji z klientami. Jak zbudować silną więź z klientem? Jak wspomóc się w tym systemem CRM? Serdecznie zapraszamy.

Lejek sprzedaży - co to jest i jak go stworzyć?

Co to jest lejek sprzedaży i jak go wykorzystywać w codziennej pracy działu handlowego? Jak mierzyć lejek? Jak ustandaryzować proces sprzedaży w firmie? I wreszcie - jak do tego wszystkiego się ma system CRM? O tym wszystkim dowiesz się z niniejszego odcinka.

Co to jest CRM?

Co to jest CRM? Jak się na nim pracuje? Czy warto wdrażać to rozwiązanie? Jakie są podstawowe cechy oraz zalety systemu CRM? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym materiale.

Zarządzanie zespołem marketingu w systemie CRM

System CRM może być niezwykle przydatnym narzędziem w zarządzaniu zespołem marketingu. W materiale tym dowiesz się, jak wykorzystywać widoki kanban i karty zleceń do zwiększenia efektywności tego działu.

Udane wdrożenie CRM a kultura pracy

W materiale tym dowiesz się, jak dobrze przygotować się na wdrożenie systemu CRM, jakie są najczęstsze powody nieudanych wdrożeń oraz czym jest kultura pracy z tym oprogramowaniem.

CRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia

Efektywna organizacja czasu pracy oraz płynna komunikacja to podstawy w zarządaniu rozproszonym zespołem sprzedażowym. Sprawdź, jak usprawnić oba te obszary za pomocą planowania i monitorowania zdarzeń w systemie CRM.

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera