Baza wiedzy
System CRM, Platforma B2B i rozwiązania IT do zarządzania usługami
Poznaj przydatne informacje o CRM, B2B i zarządzaniu usługami
Systemy wspierające procesy biznesowe przynoszą wiele korzyści firmom, które decydują się na ich wdrożenie. Po kompleksowe rozwiązania usprawniające procesy sprzedaży, działania marketingu i zarządzanie usługami sięga coraz większa liczba przedsiębiorstw. Baza wiedzy to zbiór praktycznych informacji o procesach biznesowych i roli systemów IT w ich obsłudze. Poniższe artykuły pomogą Państwu wybrać odpowiedni system, pomogą w projektowaniu własnych procesów i wskażą na najważniejsze trendy w branży. Zapraszamy do lektury!
Aplikacja dla serwisantów – zwiększ efektywność pracowników terenowych
24 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Wykonujesz swoją pracę w terenie lub zarządzasz pracownikami realizującymi obowiązki w ten sposób? Szukasz narzędzia, które usprawni Twoje działania? Poznaj program do serwisu wyposażony w aplikację dla serwisantów i sprawdź, jak może Ci pomóc. […]
WięcejProgram do serwisu jako system raportowania pracy. Poznaj możliwości kompleksowego rozwiązania.
16 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Poszukujesz kompleksowego narzędzia do zarządzania pracą Twojego serwisu, które pozwoli na monitorowanie efektywności prowadzonych procesów? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak program do serwisu wspiera raportowanie. […]
WięcejCRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie
5 sierpnia 2022 / Kategoria: SERWIS, CRM / Autor: Zespół Questy
Łączysz działalność sprzedażową z realizacją zleceń serwisowych? Poszukujesz rozwiązania, które wesprze różne działy Twojego przedsiębiorstwa? Dowiedz się, co możesz zyskać integrując system CRM z narzędziem do obsługi zgłoszeń serwisowych w jedno rozwiązanie. […]
WięcejSprawne zarządzanie sprzedażą z systemem CRM dla menedżera
27 czerwca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Pracujesz jako menedżer i zarządzasz sprzedażą w przedsiębiorstwie? Zastanawiasz się na użytecznością systemu CRM? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak CRM może pomóc Ci w codziennej pracy. […]
WięcejSystem ERP dla programu serwisowego – poznaj sekret integracji
17 czerwca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Zastanawiasz się nad wyborem programu serwisowego? Nie wiesz jakie cechy i funkcje są najistotniejsze? Przeczytaj więcej o integracji z systemem ERP i dowiedz się dlaczego odgrywa ona tak ważną rolę. […]
WięcejSystem do obsługi reklamacji – wsparcie dla Twoich pracowników i dogodność dla klientów?
10 marca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Poszukujesz rozwiązania, które wesprze Twoją firmę w zarządzaniu zleceniami reklamacyjnymi? Poznaj system do obsługi reklamacji i dowiedz się o możliwościach jego wykorzystania w codziennej pracy. […]
WięcejPanel B2B w sprzedaży – warto czy nie?
7 marca 2022 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Czy panel B2B może pomóc w sprzedaży dóbr innym przedsiębiorcom? Właśnie po to został stworzony. Jego celem jest wsparcie działalności B2B, która prowadzona jest w inny sposób oraz na odmiennych zasadach niż sprzedaż detaliczna. […]
WięcejCRM dla handlowców: szansa na usprawnienie, a nie obowiązkowa kontrola
2 marca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Szef proponuje wykorzystanie rozwiązania CRM dla handlowców, a Ty i Twoi współpracownicy obawiacie się, że jego celem jest kontrolowanie Waszej aktywności? Udowodnimy Ci, że system CRM to coś znacznie więcej, niż narzędzie do kontrolowania pracowników. […]
WięcejSystem CRM dla branży IT – Jak wspiera sprzedaż i obsługę projektów?
30 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak rozwiązania z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z kontrahentami mogą wesprzeć firmy z branży IT? Poznaj system CRM dla branży IT i jego narzędzia, które na co dzień również i my wykorzystujemy w Questy. […]
WięcejJak zwiększyć sprzedaż B2B?
20 grudnia 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Wiele firm będących na rynku nieskutecznie próbuje zwiększyć swoją sprzedaż, wymagając coraz to lepszych wyników od swoich handlowców. Nieocenionym narzędziem w tym względzie okazuje się wykorzystanie systemu B2B, który pozwala skutecznie promować produkty i usługi przedsiębiorstwa […]
WięcejPulpit menedżera – rzut oka na sytuację całej firmy
20 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jesteś menedżerem i każdego dnia podejmujesz decyzje, na których bazuje rozwój firmy? Do ich podejmowania wykorzystujesz szklaną kulę czy opierasz się na twardych danych? Z tego artykułu dowiesz się […]
WięcejZarządzanie procesem sprzedaży w CRM
24 listopada 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Dobrze zaprojektowany proces sprzedaży to niezwykle istotny element każdej nowoczesnej firmy. Wspiera on efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągnąć wyznaczone cele sprzedażowe oraz umożliwia stałe zwiększanie zysków przedsiębiorstwa. […]
WięcejHurtownia B2B - otwarty lub zamknięty katalog produktów online
15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Branża e-commerce B2B jest potężnym napędem przyczyniającym się do rozwoju globalnego biznesu. Nie ma zatem wątpliwości, że prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem hurtowni B2B może wydawać się opłacalną propozycją dla dla tego sektora. […]
WięcejCzym jest hurtowa platforma B2B klasy Enterprise?
15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Idealne rozwiązanie dla producentów, hurtowników i dystrybutorów. Czym jest platforma B2B i jak zwiększy efektywność Twojej firmy? […]
WięcejJak system do obsługi zgłoszeń serwisowych usprawnia działanie firmy?
9 września 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Masz już dość ciągłego odpowiadania na te same? Szukasz sprawdzonego sposobu, aby praca w Twoim serwisie przebiegała płynnie i sprawnie? […]
WięcejZachowanie ciągłości pracy - jak zadbać o zastępowalność?
26 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Długi urlop, wypadek, czy nagłe zwolnienie? Co można zrobić i jak przygotować się na taką ewentualność?[…]
WięcejAutomatyzacja sprzedaży - klucz do sukcesu
25 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Obecny postęp technologiczny oraz nowoczesność naszych rozwiązań pozwalają na wprowadzanie znaczących usprawnień w organizacji, które z kolei mogą przyczyniać się do oszczędności czasu, kapitału oraz innych zasobów, a także wzrostu efektywności i zwiększaniu satysfakcji klientów.[…]
WięcejJak nie zapomnieć o zleceniach cyklicznych?
8 sierpnia 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Kiedy w Twojej firmie regularnie wzrasta liczba wykonywanych zleceń serwisowych, zapanowanie nad procesami staje się coraz większym wyzwaniem. Co z usługami, które realizowane są przykładowo raz do roku? Jak tworzyć zlecenia cykliczne i automatyczne powiadomienia.[…]
WięcejMetoda SMART - jak wyznaczać cele sprzedażowe?
19 lipca 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak wyznaczać cele sprzedażowe, aby działały motywująco na Twoich handlowców? Na czym polega metoda SMART? Jak monitorować poziom realizacji celów sprzedażowych w dedykowanym systemie CRM? Jakie korzyści płyną z zarządzania celami? Przeczytaj artykuł![…]
WięcejSklep B2B - jak sprzedawać hurtowo online?
27 maja 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Twoja firma dystrybuuje produkty hurtowo? Handlowcy budują trwałe relacje z kontrahentami i przyjmują od nich regularne zamówienia? Klienci mają stałe listy zakupów, które co jakiś czas ponawiają? Możesz usprawnić te procesy wdrażając dedykowany sklep B2B!.[…]
WięcejRaportowanie sprzedaży w firmie. Jak robić to sprawniej?
3 maja 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Raporty sprzedażowe w CRM są dla nas solidną dawką wiedzy. W tym odcinku vloga pokażemy Ci kilka przykładowych raportów sprzedażowych wykorzystywanych na co dzień przez wielu managerów. Pokażemy też, że raportowanie nie musi być czasochłonne, a Ty możesz zyskać kilka godzin na ważniejsze tematy niż zbieranie danych.[…]
WięcejJak CRM online wspiera pracę zdalną
20 kwietnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zarządzanie pracą na odległość jest dużym wyzwaniem dla wielu kierowników. Przeczytaj ten artykuł i odkryj jak CRM online pomoże Ci zapanować nad zdalną pracą […]
WięcejKoordynacja pracy zdalnej. Rola systemu CRM.
18 lutego 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Nie ma wątpliwości, że praca zdalna istotnie zaznaczy swoją obecność na rynku zatrudnienia.Jakie narzędzia usprawnią zarządzanie zdalnym zespołem? Jak koordynować działania pracowników rozproszonych? […]
Więcej7 sposobów na usprawnienie pracy działu serwisu
10 lutego 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Jak uporządkować pracę działu serwisu? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy zachodzące w Twojej organizacji? Jak usprawnić komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną (z kontrahentami)? Jaka jest w tym rola narzędzi wspierających pracę serwisu? […]
WięcejJak korzystać z bazy urządzeń serwisowanych?
28 stycznia 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Sprawne zarządzanie zleceniami dotyczącymi maszyn i urządzeń klientów to spore wyzwanie, zwłaszcza gdy ich liczba nieustannie rośnie. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, w pewnym momencie już konieczne staje się zrezygnowanie z papierowej wersji dokumentów na rzecz elektronicznej formy.[…]
WięcejDlaczego warto zintegrować B2B z ERP?
12 października 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Integracja B2B z ERP umożliwi błyskawiczny transfer informacji na temat klientów, stanów magazynowych, produktów czy faktur. Wszystkie zmiany związane z cenami produktów lub stanem magazynowym jest widoczna natychmiast w platformie B2B, ponieważ dane wymieniane są 'na żywo'.[…]
WięcejWdrożenie platformy B2B - 5 kroków do sukcesu
7 października 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Wdrożenie platformy B2B w organizacji to przedsięwzięcie wymagające zaangażowania wielu osób. Jednocześnie dostawcy oprogramowania starają się maksymalnie uprościć ten proces swoim klientom, wspierając ich w najważniejszych krokach. O etapach wdrożenia platformy B2B opowiada Marta Kaźmierska, BDM w Questy.
WięcejDla kogo są systemy B2B i jakie powinny mieć funkcje?
9 września 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Obecnie sprzedaż w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu. Kupujący coraz częściej decydują się na tę formę zakupów doceniając ich wygodę. Trend ten, zauważalny w sprzedaży detalicznej już od jakiegoś czasu, powoli staje się standardem również na rynku B2B. Segment ten wzrasta w sposób systematyczny i nie zanosi się, aby miało to ulec zmianie w najbliższym czasie. Dlatego też jest to dobry moment na inwestycję w system B2B.[…]
WięcejPlatforma B2B - co to jest?
19 sierpnia 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Czyli co trzeba wiedzieć, żeby wybrać dobrą platformę do sprzedaży hurtowej[…]
WięcejNa czym polega integracja CRM z ERP?
5 sierpnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
System CRM umożliwia integrację z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Jeśli używasz tego typu systemów w swojej organizacji, możesz uruchomić wymianę informacji między nimi. To proste rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą poszerzyć swoje możliwości i zintegrować zarządzanie firmą w jednym systemie. Integracja CRM z ERP umożliwia szybki transfer danych o kontrahentach, rozliczeniach i produktach.[…]
WięcejBudowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM
15 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Budowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM. Jak rozwijać kanał sprzedaży pośredniej? Istnieje wiele kanałów, którymi możesz docierać do klientów końcowych. Poza sprzedażą skierowaną bezpośrednio do nich, Twoja firma może prowadzić także działania o charakterze sprzedaży pośredniej (aktualizacja materiału 15.07.2020)[…]
WięcejMobilna aplikacja CRM: praca w terenie
10 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Kiedy tylko opuszczamy nasze wygodne biurko i wyruszamy w trasę, naszymi podstawowymi narzędziami pracy stają się telefony i tablety. W takich sytuacjach dostęp do najpotrzebniejszych danych umożliwi nam przeglądarka internetowa lub aplikacja CRM[…]
WięcejElastyczny system CRM: co warto wiedzieć?
3 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W dłuższej perspektywie elastyczny CRM - czy to gotowy, czy też szyty specjalnie na miarę firmy - jest lepszą inwestycją niż rozwiązanie 'sztywne'. Skąd taki wniosek? Jak rozpoznać, że dany CRM jest elastyczny? Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze tego typu rozwiązania? Dowiesz się o tym wszystkim z poniższego materiału[…]
WięcejOfertowanie a CRM: jak usprawnić ten proces?
10 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Ofertowanie to niezwykle ważny etap, od którego bardzo często zależy to, czy klient skorzysta z usług naszego przedsiębiorstwa, czy też wybierze konkurencję. Dlatego właśnie warto mieć pełną kontrolę nad tym procesem. W niniejszym materiale najpierw omówimy najczęstsze problemy napotykane przy tworzeniu ofert, a później pokażemy, jak dzięki dobremu programowi usprawnić ofertowanie[…]
WięcejZarządzanie kampaniami i szansami sprzedaży w CRM
5 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
CRM nie tylko ułatwia kontrolę nad kontaktami z klientami, ale również umożliwia prowadzenie rozbudowanych akcji sprzedażowych. W tym materiale wyjaśnimy, czym są kampanie sprzedażowe, jak w skuteczny sposób nimi zarządzać i jakie korzyści może przynieść prowadzenie szans sprzedaży w widoku kanban[…]
WięcejJak CRM pomaga w miękkiej windykacji?
26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Pilnowanie tego, by kontrahenci terminowo wywiązywali się z opłacania faktur, nie jest zadaniem prostym. Dlatego poza pokładami cierpliwości i empatii, przydaje się tutaj dobre narzędzie, które ułatwia ten niezbyt przyjemny dla obu stron powód kontaktu. W tym materiale opowiemy pokrótce, jak system CRM usprawnia i automatyzuje miękką windykację w firmie[…]
WięcejSystem CRM dla firm - RANKING 2020 TOP 5 funkcji
26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy CRM oferują obecnie mnogość funkcji, które pozwalają zrobić dosłownie wszystko (no może prawie wszystko). Sprawdziliśmy, z jakich możliwości najczęściej korzystają nasi klienci i co przydaje im się najbardziej w codziennej pracy. Właśnie tak powstał ten materiał - przestawimy dziś pięć najpopularniejszych funkcji systemów CRM dla firm[…]
Więcej5 sposobów na budowanie relacji z klientami
21 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Budowanie relacji z klientami bywa traktowane po macoszemu. A to powracający klienci są najcenniejsi. Według badań opublikowanych przez Harvard Business Review, to stali klienci wydają do 67% więcej niż nowi. Kolejne badania dowiodły, że próba przyciągnięcia nowego klienta może być nawet dziesięciokrotnie droższa niż utrzymanie stałego.[…]
WięcejLejek sprzedaży - co to jest i jak go stworzyć?
19 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Sprzedażą firma stoi - i to niezależnie od tego, co jest jej głównym produktem czy usługą. Można darzyć swoją pracę niezwykłą pasją, rozwijać ofertę, doskonalić produkty i obmyślać kolejne innowacje - jednak na końcu zawsze znajduje się proces sprzedaży. Samo sprzedawanie nie jest prostym zadaniem, nie każdy też za nim przepada. Dlatego też warto zastosować wszelkie sposoby na to, aby proces sprzedaży ujarzmić i usprawnić - a jednym z nich jest lejek sprzedaży.[…]
WięcejJak zarządzać zespołem marketingu w systemie CRM
24 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W obecnych czasach wiele firm znalazło się w zupełnie nowej sytuacji, która zasadniczo z dnia na dzień wymogła na nich wprowadzenie szeregu zmian w modelu biznesowym. Dotyczy to również kwestii planowania i koordynowania pracy zespołów marketingowych, które obecnie nierzadko muszą funkcjonować bez bezpośredniego kontaktu z pozostałymi pracownikami.[…]
WięcejUdane wdrożenie CRM a kultura pracy
23 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy wspierające zarządzanie relacjami z klientami mają ogromny potencjał - zwłaszcza w dzisiejszych czasach, ponieważ model pracy z rozproszonym zespołem staje się coraz bardziej popularny (a często nawet konieczny). Pomimo tego, wiele wdrożeń tych systemów kończy się właściwie na etapie instalacji oprogramowania. Nie trzeba chyba podkreślać, że takie podejście nie daje biznesowi zbyt wielkiej przewagi, a często jest wręcz przeszkodą.[…]
WięcejCo to jest CRM?
22 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Czym jest CRM? To skrót od angielskiego określenia “Customer Relationship Management”, które z kolei można przetłumaczyć jako “zarządzanie relacjami z klientem”. Tłumaczenie to daje nam już całkiem niezłe pojęcie na temat tego, do czego służą systemy CRM.[…]
WięcejCRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia
20 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Witamy w naszej nowej serii materiałów wideo, w której mówimy o zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poruszamy w nich temat efektywnego zarządzania sprzedażą i koordynowania pracy zespołu handlowców w sytuacjach, w których bezpośredni kontakt z pozostałymi członkami grupy jest utrudniony.[…]
WięcejIntegracja Aura Business z SMSAPI
7 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Automatyzacja marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji z kontrahentami szybko staje się standardem we wszystkich firmach. Technologia ta pozwala przedsiębiorstwom efektywnie i skutecznie angażować klientów, jednocześnie oszczędzając im cenny czas oraz zasoby.[…]
WięcejZarządzanie zespołem rozproszonym w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
30 marca 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Model pracy z zespołem rozproszonym ma kilka istotnych zalet, które mogą pozytywnie wpływać na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zanim jednak firma będzie mogła korzystać z jego benefitów, musi się do tego odpowiednio przygotować. Wiąże się on bowiem z pewnymi wyzwaniami, z którymi trzeba się wcześniej uporać. Jakie to wyzwania i jak w sprostaniu im może pomóc system Aura Business? […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń
5 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych. […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących
15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu. […]
WięcejCRM dla dużej firmy
18 grudnia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to nie tylko CRM dla dużej firmy, ale również kompleksowe rozwiązanie, usprawniające procesy biznesowe. Jest to elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz zarządzania usługami. […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające zarządzanie dystrybucją hurtową
15 października 2018 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które wspierają firmy w obsłudze procesów, związanych z zarządzaniem dystrybucją hurtową. Narzędzia CRM pomagają obsługiwać proces pozyskiwania partnerów, ułatwiają wprowadzanie nowych produktów i rozwijanie współpracy z klientami. Ponadto, Aura Business organizuje obsługę sprzedaży hurtowej, wykorzystując do tego nowoczesne rozwiązania B2B. Umożliwiają one samoobsługę klientów biznesowych oraz automatyzują sprzedaż. Oszczędza to czas handlowców, pozwala klientom składać zamówienia hurtowe online i pozytywnie wpływa na relacje. […]
WięcejRozwiązania biznesowe dla branży zaopatrzenia biznesu
15 lipca 2018 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w tej branży: pozyskiwanie stałych odbiorców i zarządzanie dostarczaniem produktów lub usług. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem i obsługi długofalowej współpracy dystrybucyjnej. […]
WięcejCRM dla średniej firmy
15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Oprogramowanie Aura Business nie jest jedynie systemem CRM dla średniej firmy, ale także elastycznym rozwiązaniem, które usprawnia procesy w biznesie. Jest to bardzo funkcjonalny i komplementarny dla ERP, system wspierający marketing, zarządzanie usługami oraz sprzedaż. Aura CRM doskonale sprawdza się w zaawansowanych lub niszowych procesach, które trudno obsłużyć gotowymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. […]
WięcejCRM dla małej firmy
11 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W obecnych czasach wsparcie oprogramowania CRM jest kluczowe, niezależnie od tego czy jesteś właścicielem dużej firmy czy reprezentujesz mniejszy podmiot, ale rozwijający się w niszowej branży. Ze względu specyfikę Twojego biznesu możesz mieć niestandardowe potrzeby, które może rozwiązać dedykowany CRM. […]
WięcejCo to jest SPE, czyli jak stworzyć proces sprzedaży 2.0
9 września 2019 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Co to jest SPE, czyli jak stworzyć proces sprzedaży 2.0 Określenie proces sprzedaży coraz częściej słyszane jest we współczesnym, biznesowym świecie. Jednak rzeczywistość jest taka, że wciąż w wielu firmach działania sprzedażowe nie są zorganizowane w oparciu o jakikolwiek ujednolicony proces. Dziś dowiesz się czym jest SPE i jak może pomóc w stworzeniu skutecznego procesu […]
WięcejZarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban
27 czerwca 2019 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban. Czyli jak zmienić “dopiero zaczynam” w “już kończę”. Metodyki zarządzania projektami proponują rozmaite sposoby na zwiększanie efektywności zespołu. Jednym z takich rozwiązań jest wykres kanban, czyli metoda oparta na wizualizacji procesu. Czym jest wykres kanban? Kanban to wypracowana w latach 50. XX wieku metoda zarządzania produkcją. Powstała w Japonii, a […]
WięcejProces budowy sieci stałych odbiorców końcowych
7 maja 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Proces budowy sieci stałych odbiorców końcowych z wykorzystaniem narzędzi CRM. Różnego rodzaju produkty i usługi mogą być zamawiane z różną częstotliwością. Jeśli zapotrzebowanie na określone dobro ma charakter cykliczny, wielu odbiorców preferuje wybór jednego dostawcy, z którym podejmie długofalową współpracę. Ze strony takiego dostawcy korzystne będzie więc zbudowanie sieci stałych odbiorców końcowych. W tym artykule poznasz sposób na to, jak zbudować taką […]
WięcejUtrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM
15 kwietnia 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Utrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak monitorować relacje z klientami? Firma do wzrostu potrzebuje dwóch rzeczy: z jednej strony pozyskiwania nowego odbiorcy, z drugiej utrzymania i rozwoju portfela klientów już pozyskanych. Do realizacji obu tych celów możesz wykorzystać odpowiednie metody i narzędzia. Ten materiał pokaże Ci, jak możesz użyć ich do obsługi procesu, jakim jest utrzymanie współpracy z […]
WięcejRozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM
8 marca 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Rozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak zorganizować sprzedaż przez dystrybutorów? Sprawnie funkcjonująca sieć dystrybucji pozwala dotrzeć do większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców. Jej rozwijanie sprawia, że zwiększa się wartość sprzedaży, a Twoja firma notuje wyższy zysk. To tylko kilka z wielu korzyści, które daje sprzedaż przez dystrybutorów, czyli taka, która jest oparta […]
WięcejSprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej
26 lutego 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Sprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej. Jak skutecznie pozyskiwać klientów na projekty? Znane techniki wspierające wzrost sprzedaży (np. systemy motywacyjne czy promocja sprzedaży) niekoniecznie sprawdzą się, jeśli ma się do czynienia ze sprzedażą projektową. Mówimy o niej najczęściej w sytuacji, w której przedsiębiorstwo nie sprzedaje gotowych produktów, jedynie drogę dojścia do […]
WięcejRODO w CRM – co się zmieni?
14 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
RODO w CRM – co się zmieni? W maju 2018 r. w życie weszło Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Według niektórych stanowi ono początek rewolucji w zakresie danych osobowych i sposobu, w jaki nimi operujemy. Zdaniem innych jest ono tylko potwierdzeniem i formalnym spisaniem istniejących już reguł. Nie próbując rozstrzygać ostatecznie tego dylematu, zastanówmy się, […]
WięcejJak przygotować atrakcyjną ofertę handlową?
8 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak przygotować atrakcyjną ofertę handlową? Ofertowanie w systemie CRM Proces sprzedaży jest wielowymiarowy i składa się z różnej liczby etapów. Jego uporządkowanie i ujednolicenie powinno być priorytetem dla firmy stawiającej na rozwój. Dzisiaj zajmiemy się tym elementem, który ma kluczowe znaczenie dla powodzenia transakcji, czyli ofertowaniem handlowców. To niezwykle ważny moment w procesie sprzedaży, a […]
WięcejZwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM
7 maja 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM Jak powiększyć zestaw umiejętności swoich pracowników, wykorzystując narzędzia CRM i treningi sprzedażowe? Sposób na wykorzystanie możliwości systemu CRM w rozwijaniu potencjału ludzkiego w Twojej firmie to zagadnienie, które postaramy się omówić w tym artykule. Na początek spróbujmy zdefiniować rolę, jaką może pełnić CRM w organizacji. CRM jako narzędzie System CRM jest narzędziem, które ułatwia komunikację, […]
WięcejCRM z marketing automation — w parze mogą zdziałać znacznie więcej
26 stycznia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Nie od dziś wiadomo, że podstawą funkcjonowania działu handlowego każdej firmy powinien być CRM. Jednak, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał drzemiący w systemie do zarządzania relacjami z klientami, warto zacząć używać go razem narzędziem marketing automation. Co tak naprawdę kryje się za tym połączeniem i jakie realne korzyści zyskuje Twoja firma? Marketing automation – […]
WięcejTrendy sprzedaży 2018, czyli business automation oczami firmy IT
20 grudnia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Rozmawiamy z Łukaszem Tadyszakiem, CEO firmy Questy. Coraz częstszym trendem na rynku systemów jest łączenie CRM z marketing automation. Dlaczego tak jest? Zacznijmy od tego, czym jest marketing automation jako koncepcja. W mojej ocenie jest to realizacja części aktywności marketingu za pomocą maszyny. Dzisiaj kojarzy się to z automatycznym wysłaniem wiadomości e-mail pod wpływem działania użytkownika na […]
WięcejCRM dla ERP — połączenie, które się opłaca
17 maja 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy ERP to w dzisiejszych czasach najlepszy sposób na sprawne zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa. Gromadząc niezbędne do funkcjonowania firmy informacje, integrują jej wszystkie działy – od księgowości, do działu handlowego. Jednak korzystanie z tego narzędzia już nie wystarcza, dlatego też rozbudowuje się je o systemy CRM, służące do zarządzania relacjami z klientem. CRM dla ERP jest […]
WięcejB2B dla ERP — rozwiązanie dla sprzedawców hurtowych
23 czerwca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Możliwość skorzystania z biznesowych systemów informatycznych pozwala na znaczne usprawnienie procesów przeprowadzanych w firmie. Posiadają one funkcje gromadzenia informacji i udostępniania ich dla wszystkich działów, zgodnie z określonymi standardami panującymi w firmie. Jednak mogą nie posiadać jednej ważnej funkcji – obsługi sprzedaży i relacji z klientem. Jeżeli jesteś sprzedawcą hurtowym i potrzebujesz takiego narzędzia, sprawdź czym […]
WięcejCo zrobić, aby klienci kupowali więcej w Twojej platformie B2B?
6 kwietnia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Nowoczesna platforma zakupowa B2B to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, pozwalające znacznie zwiększyć sprzedaż hurtową i zadbać o rozwój firmy funkcjonującej na rynku B2B. Czy system ten, będący alternatywą dla tradycyjnych form sprzedaży, posiada jednak narzędzia, dzięki którym zadbamy o lepszy marketing i promocję produktów? Oczywiście! Platforma zakupowa nie tylko posiada odpowiednie funkcje, ale również daje możliwość […]
WięcejDlaczego lejek sprzedaży jest skutecznym narzędziem do analizy?
29 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększyć efektywność sprzedaży – to klucz do sukcesu każdej firmy. Ale jak tego dokonać, z jakich narzędzi skorzystać i od czego tak naprawdę zacząć? Po pierwsze – konieczne jest zrozumienie procesu sprzedaży i opracowanie stosownego planu działania. Po drugie – zaopatrzenie się w narzędzia, dzięki którym możliwe będzie łatwiejsze monitorowanie i analizowanie szans sprzedaży. Najlepszym […]
WięcejCo zyskasz zarządzając szansami sprzedaży w systemie CRM?
14 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększenie szans sprzedaży to jednoczesne zwiększenie szans na osiągnięcie sukcesu firmy, bo tam gdzie jest sprzedaż, są pieniądze. A tam gdzie są pieniądze – jest sukces przedsiębiorstwa. Oczywiście uzyskanie satysfakcjonujących wyników nie jest możliwe w jeden dzień, bowiem zwiększenie sprzedaży wymaga odpowiedniej analizy oraz opracowania dokładnej strategii działania. Jednak osiągnąć cel można w stosunkowo krótkim […]
WięcejCzym różni się portal B2B od sklepu B2C?
1 marca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Rynki B2B i B2C różnią się od siebie diametralnie. Inaczej wygląda obsługa klienta, oczekiwania jednej i drugiej strony, odmienne są procesy pozyskiwania klienta, a także zamówień i płatności. Inaczej działają też platformy, na których zawierane są transakcje, choć wielu przedsiębiorców myśli inaczej. I tak niejeden właściciel firmy działający w sektorze B2B decyduje się na zwykłe […]
WięcejZa co handlowcy mogą pokochać oprogramowanie CRM?
23 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Handlowiec lekko nie ma. To niezaprzeczalny fakt, z którym dyskutować nie zamierzają również sami zainteresowani, a w szczególności ci, którzy opiekują się nie kilkoma, nie dwudziestoma, ale setkami klientów. Przygotowanie oferty, dopasowanie jej do konkretnej firmy lub osoby, nadzorowanie procesu sprzedaży, analiza, kontakt z klientem… Bez określonego, dobrze zaplanowanego systemu działania niemożliwe jest osiągnięcie optymalnej […]
WięcejWybierz system do reklamacji, który będzie rozwijał się razem z Twoją firmą
14 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Wiele mówi się ostatnimi czasy o systemach informatycznych, które stanowią serce firmy. Zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż i obsługę klienta, jak również zarządzanie wieloma zróżnicowanymi procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie, takimi jak reklamacje. Mówi się o nich jednak również ze sceptycyzmem i jest to zazwyczaj głos tych, którzy zawiedli się na rozwiązaniach, które oferuje rynek. Czy […]
WięcejDedykowane systemy CRM a gotowe rozwiązania
7 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zastanawiając się nad sposobem spędzenia urlopu zastanawiamy się czy wybrać gotową ofertę biura turystycznego, w której dokładnie zaplanowano gdzie zamieszkamy, jaki będzie nasz plan dnia i co zjemy, czy też samodzielnie zdecydować o tym wszystkim. Część z nas postawi na pierwszą opcję, która idealnie wpasuje się w nasze potrzeby, a część wybierze niezależność i dowolność […]
Więcej6 usprawnień, które wprowadzisz decydując się na program do serwisu
2 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Prowadzenie serwisu stawia przed jego właścicielem wiele wyzwań, z którymi zmierzenie się jest dużo łatwiejsze dzięki specjalnym systemom informatycznym. Program do serwisu umożliwia bowiem znaczne usprawnienie pracy i poprawę obsługi klienta, co prowadzi do niechybnego rozwoju działalności. Chcesz wiedzieć w czym może pomóc ci takie oprogramowanie i w jaki sposób usprawnisz dzięki niemu swoją codzienną […]
WięcejCzym jest sprzedaż B2B i jak odnieść w niej sukces?
26 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Prowadzenie biznesu stawia przed dzisiejszymi przedsiębiorcami szereg wyzwań, o których jeszcze jakiś czas temu nie musieliby myśleć. Jednym z głównych zadań, z którymi przedsiębiorcy muszą sobie poradzić, jest umiejętność wdrażania nowych technologii do obsługi swojego biznesu. Dobre rozeznanie w narzędziach informatycznych, które wspomagają procesy sprzedaży i budowania relacji z klientem, może wręcz okazać się kluczem […]
WięcejSystem B2B — dlaczego warto w niego zainwestować?
17 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Wartość polskiego rynku e-commerce B2B liczona jest już w setkach miliardów złotych i systematycznie wzrasta. I choć liczba zawieranych transakcji w sektorze biznesowym jest o wiele niższa w sektorze B2C, to właśnie w nim tkwi największy potencjał i to właśnie on generuje największy dochód. Dlatego też rosnącą popularnością cieszą się specjalne systemy informatyczne stworzone na […]
WięcejJak wybrać system CRM dla firmy?
9 stycznia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Korzyści płynących z użytkowania systemu CRM w firmie jest wiele i dlatego coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z tego typu rozwiązania. Jednak podjęcie decyzji o wyborze któregoś z wielu rodzajów oprogramowania dostępnych na rynku i dopasowanie go do własnych potrzeb nie jest łatwe. Trudności widoczne są szczególnie w sytuacji, gdy z tego […]
WięcejKiedy system CRM utrudni Ci życie?
20 października 2016 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Stoisz przed wyborem systemu CRM, ale słyszałeś, że nie dla wszystkich to rozwiązanie zakończyło się sukcesem? Sprawdź, co może doprowadzić do nieudanego wdrożenia. Kupiłeś system, który nie był rozwiązaniem dla Ciebie Wybór systemu CRM to duży krok dla rozwoju Twojej firmy. Przejrzałeś wiele ofert różnych firm, sprawdziłeś wersje demonstracyjne i zdecydowałeś – kupuję! Jesteś przekonany, […]
WięcejJak wybrać odpowiednią platformę B2B?
12 września 2016 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
E-commerce staje się obecnie bardzo potężnym i niezwykle zyskownym kanałem sprzedaży hurtowej. Klienci biznesowi bardzo chętnie z niego korzystają, ale mają też wobec niego coraz większe oczekiwania. Doświadczenia, których nabyli, realizując zakupy detaliczne, znacznie podniosły ich wymagania względem platform B2B. Jakie to wymagania? Jak je zaspokoić? I jak budować kanał hurtowej sprzedaży internetowej, aby był […]
WięcejCRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie
5 sierpnia 2022 / Kategoria: SERWIS, CRM / Autor: Zespół Questy
Łączysz działalność sprzedażową z realizacją zleceń serwisowych? Poszukujesz rozwiązania, które wesprze różne działy Twojego przedsiębiorstwa? Dowiedz się, co możesz zyskać integrując system CRM z narzędziem do obsługi zgłoszeń serwisowych w jedno rozwiązanie. […]
WięcejSprawne zarządzanie sprzedażą z systemem CRM dla menedżera
27 czerwca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Pracujesz jako menedżer i zarządzasz sprzedażą w przedsiębiorstwie? Zastanawiasz się na użytecznością systemu CRM? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak CRM może pomóc Ci w codziennej pracy. […]
WięcejCRM dla handlowców: szansa na usprawnienie, a nie obowiązkowa kontrola
2 marca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Szef proponuje wykorzystanie rozwiązania CRM dla handlowców, a Ty i Twoi współpracownicy obawiacie się, że jego celem jest kontrolowanie Waszej aktywności? Udowodnimy Ci, że system CRM to coś znacznie więcej, niż narzędzie do kontrolowania pracowników. […]
WięcejSystem CRM dla branży IT – Jak wspiera sprzedaż i obsługę projektów?
30 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak rozwiązania z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z kontrahentami mogą wesprzeć firmy z branży IT? Poznaj system CRM dla branży IT i jego narzędzia, które na co dzień również i my wykorzystujemy w Questy. […]
WięcejPulpit menedżera – rzut oka na sytuację firmy
20 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jesteś menedżerem i każdego dnia podejmujesz decyzje, na których bazuje rozwój firmy? Do ich podejmowania wykorzystujesz szklaną kulę czy opierasz się na twardych danych? Z tego artykułu dowiesz się […]
WięcejZarządzanie procesem sprzedaży w CRM
24 listopada 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Dobrze zaprojektowany proces sprzedaży to niezwykle istotny element każdej nowoczesnej firmy. Wspiera on efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągnąć wyznaczone cele sprzedażowe oraz umożliwia stałe zwiększanie zysków przedsiębiorstwa. […]
WięcejZachowanie ciągłości pracy - jak zadbać o zastępowalność?
26 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Długi urlop, wypadek, czy nagłe zwolnienie? Co można zrobić i jak przygotować się na taką ewentualność?[…]
WięcejAutomatyzacja sprzedaży - klucz do sukcesu
25 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Obecny postęp technologiczny oraz nowoczesność naszych rozwiązań pozwalają na wprowadzanie znaczących usprawnień w organizacji, które z kolei mogą przyczyniać się do oszczędności czasu, kapitału oraz innych zasobów, a także wzrostu efektywności i zwiększaniu satysfakcji klientów.[…]
WięcejMetoda SMART - jak wyznaczać cele sprzedażowe?
19 lipca 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak wyznaczać cele sprzedażowe, aby działały motywująco na Twoich handlowców? Na czym polega metoda SMART? Jak monitorować poziom realizacji celów sprzedażowych w dedykowanym systemie CRM? Jakie korzyści płyną z zarządzania celami? Przeczytaj artykuł![…]
WięcejRaportowanie sprzedaży w firmie. Jak robić to sprawniej?
3 maja 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Raporty sprzedażowe w CRM są dla nas solidną dawką wiedzy. W tym odcinku vloga pokażemy Ci kilka przykładowych raportów sprzedażowych wykorzystywanych na co dzień przez wielu managerów. Pokażemy też, że raportowanie nie musi być czasochłonne, a Ty możesz zyskać kilka godzin na ważniejsze tematy niż zbieranie danych.[…]
WięcejJak CRM online wspiera pracę zdalną
20 kwietnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zarządzanie pracą na odległość jest dużym wyzwaniem dla wielu kierowników. Przeczytaj ten artykuł i odkryj jak CRM online pomoże Ci zapanować nad zdalną pracą […]
WięcejKoordynacja pracy zdalnej. Rola systemu CRM.
18 lutego 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Nie ma wątpliwości, że praca zdalna istotnie zaznaczy swoją obecność na rynku zatrudnienia.Jakie narzędzia usprawnią zarządzanie zdalnym zespołem? Jak koordynować działania pracowników rozproszonych? […]
WięcejNa czym polega integracja CRM z ERP?
5 sierpnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
System CRM umożliwia integrację z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Jeśli używasz tego typu systemów w swojej organizacji, możesz uruchomić wymianę informacji między nimi. To proste rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą poszerzyć swoje możliwości i zintegrować zarządzanie firmą w jednym systemie. Integracja CRM z ERP umożliwia szybki transfer danych o kontrahentach, rozliczeniach i produktach.[…]
WięcejBudowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM
15 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Budowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM. Jak rozwijać kanał sprzedaży pośredniej? Istnieje wiele kanałów, którymi możesz docierać do klientów końcowych. Poza sprzedażą skierowaną bezpośrednio do nich, Twoja firma może prowadzić także działania o charakterze sprzedaży pośredniej (aktualizacja materiału 15.07.2020)[…]
WięcejMobilna aplikacja CRM: praca w terenie
10 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Kiedy tylko opuszczamy nasze wygodne biurko i wyruszamy w trasę, naszymi podstawowymi narzędziami pracy stają się telefony i tablety. W takich sytuacjach dostęp do najpotrzebniejszych danych umożliwi nam przeglądarka internetowa lub aplikacja CRM[…]
WięcejElastyczny system CRM: co warto wiedzieć?
3 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W dłuższej perspektywie elastyczny CRM - czy to gotowy, czy też szyty specjalnie na miarę firmy - jest lepszą inwestycją niż rozwiązanie 'sztywne'. Skąd taki wniosek? Jak rozpoznać, że dany CRM jest elastyczny? Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze tego typu rozwiązania? Dowiesz się o tym wszystkim z poniższego materiału[…]
WięcejOfertowanie a CRM: jak usprawnić ten proces?
10 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Ofertowanie to niezwykle ważny etap, od którego bardzo często zależy to, czy klient skorzysta z usług naszego przedsiębiorstwa, czy też wybierze konkurencję. Dlatego właśnie warto mieć pełną kontrolę nad tym procesem. W niniejszym materiale najpierw omówimy najczęstsze problemy napotykane przy tworzeniu ofert, a później pokażemy, jak dzięki dobremu programowi usprawnić ofertowanie[…]
WięcejZarządzanie kampaniami i szansami sprzedaży w CRM
5 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
CRM nie tylko ułatwia kontrolę nad kontaktami z klientami, ale również umożliwia prowadzenie rozbudowanych akcji sprzedażowych. W tym materiale wyjaśnimy, czym są kampanie sprzedażowe, jak w skuteczny sposób nimi zarządzać i jakie korzyści może przynieść prowadzenie szans sprzedaży w widoku kanban[…]
WięcejJak CRM pomaga w miękkiej windykacji?
26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Pilnowanie tego, by kontrahenci terminowo wywiązywali się z opłacania faktur, nie jest zadaniem prostym. Dlatego poza pokładami cierpliwości i empatii, przydaje się tutaj dobre narzędzie, które ułatwia ten niezbyt przyjemny dla obu stron powód kontaktu. W tym materiale opowiemy pokrótce, jak system CRM usprawnia i automatyzuje miękką windykację w firmie[…]
WięcejSystem CRM dla firm - RANKING 2020 TOP 5 funkcji
26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy CRM oferują obecnie mnogość funkcji, które pozwalają zrobić dosłownie wszystko (no może prawie wszystko). Sprawdziliśmy, z jakich możliwości najczęściej korzystają nasi klienci i co przydaje im się najbardziej w codziennej pracy. Właśnie tak powstał ten materiał - przestawimy dziś pięć najpopularniejszych funkcji systemów CRM dla firm[…]
Więcej5 sposobów na budowanie relacji z klientami
21 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Budowanie relacji z klientami bywa traktowane po macoszemu. A to powracający klienci są najcenniejsi. Według badań opublikowanych przez Harvard Business Review, to stali klienci wydają do 67% więcej niż nowi. Kolejne badania dowiodły, że próba przyciągnięcia nowego klienta może być nawet dziesięciokrotnie droższa niż utrzymanie stałego.[…]
WięcejLejek sprzedaży - co to jest i jak go stworzyć?
19 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Sprzedażą firma stoi - i to niezależnie od tego, co jest jej głównym produktem czy usługą. Można darzyć swoją pracę niezwykłą pasją, rozwijać ofertę, doskonalić produkty i obmyślać kolejne innowacje - jednak na końcu zawsze znajduje się proces sprzedaży. Samo sprzedawanie nie jest prostym zadaniem, nie każdy też za nim przepada. Dlatego też warto zastosować wszelkie sposoby na to, aby proces sprzedaży ujarzmić i usprawnić - a jednym z nich jest lejek sprzedaży.[…]
WięcejJak zarządzać zespołem marketingu w systemie CRM
24 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W obecnych czasach wiele firm znalazło się w zupełnie nowej sytuacji, która zasadniczo z dnia na dzień wymogła na nich wprowadzenie szeregu zmian w modelu biznesowym. Dotyczy to również kwestii planowania i koordynowania pracy zespołów marketingowych, które obecnie nierzadko muszą funkcjonować bez bezpośredniego kontaktu z pozostałymi pracownikami.[…]
WięcejUdane wdrożenie CRM a kultura pracy
23 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy wspierające zarządzanie relacjami z klientami mają ogromny potencjał - zwłaszcza w dzisiejszych czasach, ponieważ model pracy z rozproszonym zespołem staje się coraz bardziej popularny (a często nawet konieczny). Pomimo tego, wiele wdrożeń tych systemów kończy się właściwie na etapie instalacji oprogramowania. Nie trzeba chyba podkreślać, że takie podejście nie daje biznesowi zbyt wielkiej przewagi, a często jest wręcz przeszkodą.[…]
WięcejCo to jest CRM?
22 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Czym jest CRM? To skrót od angielskiego określenia “Customer Relationship Management”, które z kolei można przetłumaczyć jako “zarządzanie relacjami z klientem”. Tłumaczenie to daje nam już całkiem niezłe pojęcie na temat tego, do czego służą systemy CRM.[…]
WięcejCRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia
20 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Witamy w naszej nowej serii materiałów wideo, w której mówimy o zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poruszamy w nich temat efektywnego zarządzania sprzedażą i koordynowania pracy zespołu handlowców w sytuacjach, w których bezpośredni kontakt z pozostałymi członkami grupy jest utrudniony.[…]
WięcejIntegracja Aura Business z SMSAPI
7 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Automatyzacja marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji z kontrahentami szybko staje się standardem we wszystkich firmach. Technologia ta pozwala przedsiębiorstwom efektywnie i skutecznie angażować klientów, jednocześnie oszczędzając im cenny czas oraz zasoby.[…]
WięcejZarządzanie zespołem rozproszonym w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
30 marca 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Model pracy z zespołem rozproszonym ma kilka istotnych zalet, które mogą pozytywnie wpływać na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zanim jednak firma będzie mogła korzystać z jego benefitów, musi się do tego odpowiednio przygotować. Wiąże się on bowiem z pewnymi wyzwaniami, z którymi trzeba się wcześniej uporać. Jakie to wyzwania i jak w sprostaniu im może pomóc system Aura Business? […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń
5 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych. […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących
2 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu. […]
WięcejCRM dla dużej firmy
15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to nie tylko CRM dla dużej firmy, ale również kompleksowe rozwiązanie, usprawniające procesy biznesowe. Jest to elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz zarządzania usługami. […]
WięcejCRM dla małej firmy
11 grudnia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
W obecnych czasach wsparcie oprogramowania CRM jest kluczowe, niezależnie od tego czy jesteś właścicielem dużej firmy czy reprezentujesz mniejszy podmiot, ale rozwijający się w niszowej branży. Ze względu specyfikę Twojego biznesu możesz mieć niestandardowe potrzeby, które może rozwiązać dedykowany CRM. […]
WięcejCRM dla średniej firmy
15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Oprogramowanie Aura Business nie jest jedynie systemem CRM dla średniej firmy, ale także elastycznym rozwiązaniem, które usprawnia procesy w biznesie. Jest to bardzo funkcjonalny i komplementarny dla ERP, system wspierający marketing, zarządzanie usługami oraz sprzedaż. Aura CRM doskonale sprawdza się w zaawansowanych lub niszowych procesach, które trudno obsłużyć gotowymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. […]
WięcejRozwiązania biznesowe dla branży zaopatrzenia biznesu
15 września 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w branży technologicznej: pozyskiwanie projektów i zarządzanie ich realizacją. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem od pozyskania, przez realizację projektu, aż do obsługi posprzedażowej. Ale to nie wszystko — organizują także pracę projektową w ramach organizacji. […]
WięcejProces budowy sieci stałych odbiorców końcowych
7 maja 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Proces budowy sieci stałych odbiorców końcowych z wykorzystaniem narzędzi CRM Różnego rodzaju produkty i usługi mogą być zamawiane z różną częstotliwością. Jeśli zapotrzebowanie na określone dobro ma charakter cykliczny, wielu odbiorców preferuje wybór jednego dostawcy, z którym podejmie długofalową współpracę. Ze strony takiego dostawcy korzystne będzie więc zbudowanie sieci stałych odbiorców końcowych. W tym artykule poznasz sposób na to, jak zbudować taką […]
WięcejUtrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM
15 kwietnia 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Utrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak monitorować relacje z klientami? Firma do wzrostu potrzebuje dwóch rzeczy: z jednej strony pozyskiwania nowego odbiorcy, z drugiej utrzymania i rozwoju portfela klientów już pozyskanych. Do realizacji obu tych celów możesz wykorzystać odpowiednie metody i narzędzia. Ten materiał pokaże Ci, jak możesz użyć ich do obsługi procesu, jakim jest utrzymanie współpracy z […]
WięcejRozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM
8 marca 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Rozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak zorganizować sprzedaż przez dystrybutorów? Sprawnie funkcjonująca sieć dystrybucji pozwala dotrzeć do większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców. Jej rozwijanie sprawia, że zwiększa się wartość sprzedaży, a Twoja firma notuje wyższy zysk. To tylko kilka z wielu korzyści, które daje sprzedaż przez dystrybutorów, czyli taka, która jest oparta […]
WięcejSprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej
26 lutego 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Sprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej. Jak skutecznie pozyskiwać klientów na projekty? Znane techniki wspierające wzrost sprzedaży (np. systemy motywacyjne czy promocja sprzedaży) niekoniecznie sprawdzą się, jeśli ma się do czynienia ze sprzedażą projektową. Mówimy o niej najczęściej w sytuacji, w której przedsiębiorstwo nie sprzedaje gotowych produktów, jedynie drogę dojścia do […]
WięcejRODO w CRM – co się zmieni?
14 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
RODO w CRM – co się zmieni? W maju 2018 r. w życie weszło Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Według niektórych stanowi ono początek rewolucji w zakresie danych osobowych i sposobu, w jaki nimi operujemy. Zdaniem innych jest ono tylko potwierdzeniem i formalnym spisaniem istniejących już reguł. Nie próbując rozstrzygać ostatecznie tego dylematu, zastanówmy się, […]
WięcejJak przygotować atrakcyjną ofertę handlową?
8 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Jak przygotować atrakcyjną ofertę handlową? Ofertowanie w systemie CRM Proces sprzedaży jest wielowymiarowy i składa się z różnej liczby etapów. Jego uporządkowanie i ujednolicenie powinno być priorytetem dla firmy stawiającej na rozwój. Dzisiaj zajmiemy się tym elementem, który ma kluczowe znaczenie dla powodzenia transakcji, czyli ofertowaniem handlowców. To niezwykle ważny moment w procesie sprzedaży, a […]
WięcejZwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM
7 maja 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM Jak powiększyć zestaw umiejętności swoich pracowników, wykorzystując narzędzia CRM i treningi sprzedażowe? Sposób na wykorzystanie możliwości systemu CRM w rozwijaniu potencjału ludzkiego w Twojej firmie to zagadnienie, które postaramy się omówić w tym artykule. Na początek spróbujmy zdefiniować rolę, jaką może pełnić CRM w organizacji. CRM jako narzędzie System CRM jest narzędziem, które ułatwia komunikację, […]
WięcejCRM z marketing automation — w parze mogą zdziałać znacznie więcej
26 stycznia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Nie od dziś wiadomo, że podstawą funkcjonowania działu handlowego każdej firmy powinien być CRM. Jednak, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał drzemiący w systemie do zarządzania relacjami z klientami, warto zacząć używać go razem narzędziem marketing automation. Co tak naprawdę kryje się za tym połączeniem i jakie realne korzyści zyskuje Twoja firma? Marketing automation – […]
WięcejTrendy sprzedaży 2018, czyli business automation oczami firmy IT
20 grudnia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Rozmawiamy z Łukaszem Tadyszakiem, CEO firmy Questy. Coraz częstszym trendem na rynku systemów jest łączenie CRM z marketing automation. Dlaczego tak jest? Zacznijmy od tego, czym jest marketing automation jako koncepcja. W mojej ocenie jest to realizacja części aktywności marketingu za pomocą maszyny. Dzisiaj kojarzy się to z automatycznym wysłaniem wiadomości e-mail pod wpływem działania użytkownika na […]
WięcejCRM dla ERP — połączenie, które się opłaca
17 maja 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Systemy ERP to w dzisiejszych czasach najlepszy sposób na sprawne zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa. Gromadząc niezbędne do funkcjonowania firmy informacje, integrują jej wszystkie działy – od księgowości, do działu handlowego. Jednak korzystanie z tego narzędzia już nie wystarcza, dlatego też rozbudowuje się je o systemy CRM, służące do zarządzania relacjami z klientem. CRM dla ERP jest […]
WięcejDlaczego lejek sprzedaży jest skutecznym narzędziem do analizy?
29 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększyć efektywność sprzedaży – to klucz do sukcesu każdej firmy. Ale jak tego dokonać, z jakich narzędzi skorzystać i od czego tak naprawdę zacząć? Po pierwsze – konieczne jest zrozumienie procesu sprzedaży i opracowanie stosownego planu działania. Po drugie – zaopatrzenie się w narzędzia, dzięki którym możliwe będzie łatwiejsze monitorowanie i analizowanie szans sprzedaży. Najlepszym […]
WięcejCo zyskasz zarządzając szansami sprzedaży w systemie CRM?
14 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zwiększenie szans sprzedaży to jednoczesne zwiększenie szans na osiągnięcie sukcesu firmy, bo tam gdzie jest sprzedaż, są pieniądze. A tam gdzie są pieniądze – jest sukces przedsiębiorstwa. Oczywiście uzyskanie satysfakcjonujących wyników nie jest możliwe w jeden dzień, bowiem zwiększenie sprzedaży wymaga odpowiedniej analizy oraz opracowania dokładnej strategii działania. Jednak osiągnąć cel można w stosunkowo krótkim […]
WięcejZa co handlowcy mogą pokochać oprogramowanie CRM?
23 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Handlowiec lekko nie ma. To niezaprzeczalny fakt, z którym dyskutować nie zamierzają również sami zainteresowani, a w szczególności ci, którzy opiekują się nie kilkoma, nie dwudziestoma, ale setkami klientów. Przygotowanie oferty, dopasowanie jej do konkretnej firmy lub osoby, nadzorowanie procesu sprzedaży, analiza, kontakt z klientem… Bez określonego, dobrze zaplanowanego systemu działania niemożliwe jest osiągnięcie optymalnej […]
WięcejDedykowane systemy CRM a gotowe rozwiązania
7 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Zastanawiając się nad sposobem spędzenia urlopu zastanawiamy się czy wybrać gotową ofertę biura turystycznego, w której dokładnie zaplanowano gdzie zamieszkamy, jaki będzie nasz plan dnia i co zjemy, czy też samodzielnie zdecydować o tym wszystkim. Część z nas postawi na pierwszą opcję, która idealnie wpasuje się w nasze potrzeby, a część wybierze niezależność i dowolność […]
WięcejJak wybrać system CRM dla firmy?
9 stycznia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Korzyści płynących z użytkowania systemu CRM w firmie jest wiele i dlatego coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z tego typu rozwiązania. Jednak podjęcie decyzji o wyborze któregoś z wielu rodzajów oprogramowania dostępnych na rynku i dopasowanie go do własnych potrzeb nie jest łatwe. Trudności widoczne są szczególnie w sytuacji, gdy z tego […]
WięcejKiedy system CRM utrudni Ci życie?
20 października 2016 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy
Stoisz przed wyborem systemu CRM, ale słyszałeś, że nie dla wszystkich to rozwiązanie zakończyło się sukcesem? Sprawdź, co może doprowadzić do nieudanego wdrożenia. Kupiłeś system, który nie był rozwiązaniem dla Ciebie Wybór systemu CRM to duży krok dla rozwoju Twojej firmy. Przejrzałeś wiele ofert różnych firm, sprawdziłeś wersje demonstracyjne i zdecydowałeś – kupuję! Jesteś przekonany, […]
WięcejAplikacja dla serwisantów – zwiększ efektywność pracowników terenowych
24 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Wykonujesz swoją pracę w terenie lub zarządzasz pracownikami realizującymi obowiązki w ten sposób? Szukasz narzędzia, które usprawni Twoje działania? Poznaj program do serwisu wyposażony w aplikację dla serwisantów i sprawdź, jak może Ci pomóc. […]
WięcejProgram do serwisu jako system raportowania pracy. Poznaj możliwości kompleksowego rozwiązania.
16 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Poszukujesz kompleksowego narzędzia do zarządzania pracą Twojego serwisu, które pozwoli na monitorowanie efektywności prowadzonych procesów? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak program do serwisu wspiera raportowanie. […]
WięcejCRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie
5 sierpnia 2022 / Kategoria: SERWIS, CRM / Autor: Zespół Questy
Łączysz działalność sprzedażową z realizacją zleceń serwisowych? Poszukujesz rozwiązania, które wesprze różne działy Twojego przedsiębiorstwa? Dowiedz się, co możesz zyskać integrując system CRM z narzędziem do obsługi zgłoszeń serwisowych w jedno rozwiązanie. […]
WięcejSystem ERP dla programu serwisowego – poznaj sekret integracji
17 czerwca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Zastanawiasz się nad wyborem programu serwisowego? Nie wiesz jakie cechy i funkcje są najistotniejsze? Przeczytaj więcej o integracji z systemem ERP i dowiedz się dlaczego odgrywa ona tak ważną rolę. […]
WięcejSystem do obsługi reklamacji – wsparcie dla Twoich pracowników i dogodność dla klientów?
10 marca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Poszukujesz rozwiązania, które wesprze Twoją firmę w zarządzaniu zleceniami reklamacyjnymi? Poznaj system od obsługi reklamacji i dowiedz się o możliwościach jego wykorzystania w codziennej pracy. […]
WięcejJak system do obsługi zgłoszeń serwisowych usprawnia działanie firmy?
9 września 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Masz już dość ciągłego odpowiadania na te same? Szukasz sprawdzonego sposobu, aby praca w Twoim serwisie przebiegała płynnie i sprawnie? […]
WięcejJak nie zapomnieć o zleceniach cyklicznych?
8 sierpnia 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Kiedy w Twojej firmie regularnie wzrasta liczba wykonywanych zleceń serwisowych, zapanowanie nad procesami staje się coraz większym wyzwaniem. Co z usługami, które realizowane są przykładowo raz do roku? Jak tworzyć zlecenia cykliczne i automatyczne powiadomienia. '.[…]
Więcej7 sposobów na usprawnienie pracy działu serwisu
10 lutego 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Jak uporządkować pracę działu serwisu? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy zachodzące w Twojej organizacji? Jak usprawnić komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną (z kontrahentami)? Jaka jest w tym rola narzędzi wspierających pracę serwisu? […]
WięcejJak korzystać z bazy urządzeń serwisowanych?
22 grudnia 2020 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Sprawne zarządzanie zleceniami dotyczącymi maszyn i urządzeń klientów to spore wyzwanie, zwłaszcza gdy ich liczba nieustannie rośnie. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, w pewnym momencie już konieczne staje się zrezygnowanie z papierowej wersji dokumentów na rzecz elektronicznej formy.[…]
WięcejIntegracja Aura Business z SMSAPI
7 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Automatyzacja marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji z kontrahentami szybko staje się standardem we wszystkich firmach. Technologia ta pozwala przedsiębiorstwom efektywnie i skutecznie angażować klientów, jednocześnie oszczędzając im cenny czas oraz zasoby.[…]
WięcejZarządzanie zespołem rozproszonym w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
30 marca 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy
Model pracy z zespołem rozproszonym ma kilka istotnych zalet, które mogą pozytywnie wpływać na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zanim jednak firma będzie mogła korzystać z jego benefitów, musi się do tego odpowiednio przygotować. Wiąże się on bowiem z pewnymi wyzwaniami, z którymi trzeba się wcześniej uporać. Jakie to wyzwania i jak w sprostaniu im może pomóc system Aura Business? […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń
5 lutego 2020 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych. […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących
15 lutego 2020 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu. […]
WięcejZarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban
27 czerwca 2019 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban. Czyli jak zmienić “dopiero zaczynam” w “już kończę”. Metodyki zarządzania projektami proponują rozmaite sposoby na zwiększanie efektywności zespołu. Jednym z takich rozwiązań jest wykres kanban, czyli metoda oparta na wizualizacji procesu. Czym jest wykres kanban? Kanban to wypracowana w latach 50. XX wieku metoda zarządzania produkcją. Powstała w Japonii, a […]
WięcejWybierz system do reklamacji, który będzie rozwijał się razem z Twoją firmą
14 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Wiele mówi się ostatnimi czasy o systemach informatycznych, które stanowią serce firmy. Zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż i obsługę klienta, jak również zarządzanie wieloma zróżnicowanymi procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie, takimi jak reklamacje. Mówi się o nich jednak również ze sceptycyzmem i jest to zazwyczaj głos tych, którzy zawiedli się na rozwiązaniach, które oferuje rynek. Czy […]
Więcej6 usprawnień, które wprowadzisz decydując się na program do serwisu
2 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Prowadzenie serwisu stawia przed jego właścicielem wiele wyzwań, z którymi zmierzenie się jest dużo łatwiejsze dzięki specjalnym systemom informatycznym. Program do serwisu umożliwia bowiem znaczne usprawnienie pracy i poprawę obsługi klienta, co prowadzi do niechybnego rozwoju działalności. Chcesz wiedzieć w czym może pomóc ci takie oprogramowanie i w jaki sposób usprawnisz dzięki niemu swoją codzienną […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń
6 lutego 2020 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych. […]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących
6 lutego 2020 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu. […]
WięcejPanel B2B w sprzedaży – warto czy nie?
7 marca 2022 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Czy panel B2B może pomóc w sprzedaży dóbr innym przedsiębiorcom? Właśnie po to został stworzony. Jego celem jest wsparcie działalności B2B, która prowadzona jest w inny sposób oraz na odmiennych zasadach niż sprzedaż detaliczna. […]
WięcejJak zwiększyć sprzedaż B2B?
20 grudnia 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Wiele firm będących na rynku nieskutecznie próbuje zwiększyć swoją sprzedaż, wymagając coraz to lepszych wyników od swoich handlowców. Nieocenionym narzędziem w tym względzie okazuje się wykorzystanie systemu B2B, który pozwala skutecznie promować produkty i usługi przedsiębiorstwa […]
WięcejHurtownia B2B - otwarty lub zamknięty katalog produktów online
15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Branża e-commerce B2B jest potężnym napędem przyczyniającym się do rozwoju globalnego biznesu. Nie ma zatem wątpliwości, że prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem hurtowni B2B może wydawać się opłacalną propozycją dla dla tego sektora. […]
WięcejCzym jest hurtowa platforma B2B klasy Enterprise?
15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Idealne rozwiązanie dla producentów, hurtowników i dystrybutorów. Czym jest platforma B2B i jak zwiększy efektywność Twojej firmy? […]
WięcejSklep B2B - jak sprzedawać hurtowo online?
27 maja 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Twoja firma dystrybuuje produkty hurtowo? Handlowcy budują trwałe relacje z kontrahentami i przyjmują od nich regularne zamówienia? Klienci mają stałe listy zakupów, które co jakiś czas ponawiają? Możesz usprawnić te procesy wdrażając dedykowany sklep B2B!.[…]
WięcejDla kogo są systemy B2B i jakie powinny mieć funkcje?
9 września 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Obecnie sprzedaż w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu. Kupujący coraz częściej decydują się na tę formę zakupów doceniając ich wygodę. Trend ten, zauważalny w sprzedaży detalicznej już od jakiegoś czasu, powoli staje się standardem również na rynku B2B. Segment ten wzrasta w sposób systematyczny i nie zanosi się, aby miało to ulec zmianie w najbliższym czasie. Dlatego też jest to dobry moment na inwestycję w system B2B.[…]
WięcejPlatforma B2B - co to jest?
19 sierpnia 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Czyli co trzeba wiedzieć, żeby wybrać dobrą platformę do sprzedaży hurtowej[…]
WięcejRozwiązania biznesowe wspierające zarządzanie dystrybucją hurtową
2 lutego 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które wspierają firmy w obsłudze procesów, związanych z zarządzaniem dystrybucją hurtową. Narzędzia CRM pomagają obsługiwać proces pozyskiwania partnerów, ułatwiają wprowadzanie nowych produktów i rozwijanie współpracy z klientami. Ponadto, Aura Business organizuje obsługę sprzedaży hurtowej, wykorzystując do tego nowoczesne rozwiązania B2B. Umożliwiają one samoobsługę klientów biznesowych oraz automatyzują sprzedaż. Oszczędza to czas handlowców, pozwala klientom składać zamówienia hurtowe online i pozytywnie wpływa na relacje. […]
WięcejRozwiązania biznesowe dla branży zaopatrzenia biznesu
1 lutego 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w tej branży: pozyskiwanie stałych odbiorców i zarządzanie dostarczaniem produktów lub usług. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem i obsługi długofalowej współpracy dystrybucyjnej. […]
WięcejZarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban
9 września 2019 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Co to jest SPE, czyli jak stworzyć proces sprzedaży 2.0 Określenie proces sprzedaży coraz częściej słyszane jest we współczesnym, biznesowym świecie. Jednak rzeczywistość jest taka, że wciąż w wielu firmach działania sprzedażowe nie są zorganizowane w oparciu o jakikolwiek ujednolicony proces. Dziś dowiesz się czym jest SPE i jak może pomóc w stworzeniu skutecznego procesu […]
WięcejBudowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM
27 czerwca 2019 / Kategoria: CRM, B2B / Autor: Zespół Questy
Budowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM. Jak rozwijać kanał sprzedaży pośredniej? Istnieje wiele kanałów, którymi możesz docierać do klientów końcowych. Poza sprzedażą skierowaną bezpośrednio do nich, Twoja firma może prowadzić także działania o charakterze sprzedaży pośredniej. Sieć podmiotów, które będą pośredniczyć w dostarczaniu Twoich dóbr na rynek sprzyja rozwojowi firmy i skalowaniu […]
WięcejB2B dla ERP — rozwiązanie dla sprzedawców hurtowych
23 czerwca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Możliwość skorzystania z biznesowych systemów informatycznych pozwala na znaczne usprawnienie procesów przeprowadzanych w firmie. Posiadają one funkcje gromadzenia informacji i udostępniania ich dla wszystkich działów, zgodnie z określonymi standardami panującymi w firmie. Jednak mogą nie posiadać jednej ważnej funkcji – obsługi sprzedaży i relacji z klientem. Jeżeli jesteś sprzedawcą hurtowym i potrzebujesz takiego narzędzia, sprawdź czym […]
WięcejCo zrobić, aby klienci kupowali więcej w Twojej platformie B2B?
6 kwietnia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Nowoczesna platforma zakupowa B2B to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, pozwalające znacznie zwiększyć sprzedaż hurtową i zadbać o rozwój firmy funkcjonującej na rynku B2B. Czy system ten, będący alternatywą dla tradycyjnych form sprzedaży, posiada jednak narzędzia, dzięki którym zadbamy o lepszy marketing i promocję produktów? Oczywiście! Platforma zakupowa nie tylko posiada odpowiednie funkcje, ale również daje możliwość […]
WięcejCzym różni się portal B2B od sklepu B2C?
1 marca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Rynki B2B i B2C różnią się od siebie diametralnie. Inaczej wygląda obsługa klienta, oczekiwania jednej i drugiej strony, odmienne są procesy pozyskiwania klienta, a także zamówień i płatności. Inaczej działają też platformy, na których zawierane są transakcje, choć wielu przedsiębiorców myśli inaczej. I tak niejeden właściciel firmy działający w sektorze B2B decyduje się na zwykłe […]
WięcejCzym jest sprzedaż B2B i jak odnieść w niej sukces?
26 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Prowadzenie biznesu stawia przed dzisiejszymi przedsiębiorcami szereg wyzwań, o których jeszcze jakiś czas temu nie musieliby myśleć. Jednym z głównych zadań, z którymi przedsiębiorcy muszą sobie poradzić, jest umiejętność wdrażania nowych technologii do obsługi swojego biznesu. Dobre rozeznanie w narzędziach informatycznych, które wspomagają procesy sprzedaży i budowania relacji z klientem, może wręcz okazać się kluczem […]
WięcejSystem B2B — dlaczego warto w niego zainwestować?
17 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
Wartość polskiego rynku e-commerce B2B liczona jest już w setkach miliardów złotych i systematycznie wzrasta. I choć liczba zawieranych transakcji w sektorze biznesowym jest o wiele niższa w sektorze B2C, to właśnie w nim tkwi największy potencjał i to właśnie on generuje największy dochód. Dlatego też rosnącą popularnością cieszą się specjalne systemy informatyczne stworzone na […]
WięcejJak wybrać odpowiednią platformę B2B?
12 września 2016 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy
E-commerce staje się obecnie bardzo potężnym i niezwykle zyskownym kanałem sprzedaży hurtowej. Klienci biznesowi bardzo chętnie z niego korzystają, ale mają też wobec niego coraz większe oczekiwania. Doświadczenia, których nabyli, realizując zakupy detaliczne, znacznie podniosły ich wymagania względem platform B2B. Jakie to wymagania? Jak je zaspokoić? I jak budować kanał hurtowej sprzedaży internetowej, aby był […]
Więcej