Baza wiedzy

CRM, B2B i zarządzanie usługami

Poznaj przydatne informacje o CRM, B2B i zarządzaniu usługami

Systemy wspierające procesy biznesowe przynoszą wiele korzyści firmom, które decydują się na ich wdrożenie. Po kompleksowe rozwiązania usprawniające procesy sprzedaży, działania marketingu i zarządzanie usługami sięga coraz większa liczba przedsiębiorstw. Uważamy, że wiedza o CRM, B2B i zarządzaniu usługami jest niezwykle przydatna, dlatego postanowiliśmy się nią podzielić.

Czego dowiesz się z prezentowanych przez nas artykułów? Zgromadzona przez nas wiedza o CRM zawiera między innymi wskazówki pomagające wybrać odpowiedni system, najważniejsze różnice między gotowymi a dedykowanymi rozwiązaniami czy funkcje systemu CRM, które usprawniają pracę handlowców. Jeśli chodzi o obszar zarządzania usługami, to podpowiadamy, czym kierować się podczas wyboru systemu do reklamacji oraz wskazujemy, jakie usprawnienia zapewnia oprogramowanie do serwisu. A co ze sprzedażą hurtową i przeznaczonymi dla niej rozwiązaniami B2B? I ten temat poznacie bliżej dzięki artykułom wskazującym korzyści z inwestycji w system B2B, charakteryzującym sprzedaż B2B czy różnice pomiędzy systemami do sprzedaży hurtowej i detalicznej. Miłej lektury!