Rozwiązania
Umów konsultację

Baza wiedzy

System CRM, Platforma B2B i rozwiązania IT do zarządzania usługami

Poznaj przydatne informacje o CRM, B2B i zarządzaniu usługami

Systemy wspierające procesy biznesowe przynoszą wiele korzyści firmom, które decydują się na ich wdrożenie. Po kompleksowe rozwiązania usprawniające procesy sprzedaży, działania marketingu i zarządzanie usługami sięga coraz większa liczba przedsiębiorstw. Baza wiedzy to zbiór praktycznych informacji o procesach biznesowych i roli systemów IT w ich obsłudze. Poniższe artykuły pomogą Państwu wybrać odpowiedni system, pomogą w projektowaniu własnych procesów i wskażą na najważniejsze trendy w branży. Zapraszamy do lektury!

Aplikacja dla serwisantów – zwiększ efektywność pracowników terenowych

24 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Wykonujesz swoją pracę w terenie lub zarządzasz pracownikami realizującymi obowiązki w ten sposób? Szukasz narzędzia, które usprawni Twoje działania? Poznaj program do serwisu wyposażony w aplikację dla serwisantów i sprawdź, jak może Ci pomóc. […]

Więcej

Program do serwisu jako system raportowania pracy. Poznaj możliwości kompleksowego rozwiązania.

16 listopada 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Poszukujesz kompleksowego narzędzia do zarządzania pracą Twojego serwisu, które pozwoli na monitorowanie efektywności prowadzonych procesów? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak program do serwisu wspiera raportowanie. […]

Więcej

CRM serwisowy – korzyści łączenia obszarów w jednym systemie

5 sierpnia 2022 / Kategoria: SERWIS, CRM / Autor: Zespół Questy

Łączysz działalność sprzedażową z realizacją zleceń serwisowych? Poszukujesz rozwiązania, które wesprze różne działy Twojego przedsiębiorstwa? Dowiedz się, co możesz zyskać integrując system CRM z narzędziem do obsługi zgłoszeń serwisowych w jedno rozwiązanie. […]

Więcej

Sprawne zarządzanie sprzedażą z systemem CRM dla menedżera

27 czerwca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Pracujesz jako menedżer i zarządzasz sprzedażą w przedsiębiorstwie? Zastanawiasz się na użytecznością systemu CRM? Zapoznaj się z naszym materiałem i sprawdź jak CRM może pomóc Ci w codziennej pracy. […]

Więcej

System ERP dla programu serwisowego – poznaj sekret integracji

17 czerwca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Zastanawiasz się nad wyborem programu serwisowego? Nie wiesz jakie cechy i funkcje są najistotniejsze? Przeczytaj więcej o integracji z systemem ERP i dowiedz się dlaczego odgrywa ona tak ważną rolę. […]

Więcej

System do obsługi reklamacji – wsparcie dla Twoich pracowników i dogodność dla klientów?

10 marca 2022 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Poszukujesz rozwiązania, które wesprze Twoją firmę w zarządzaniu zleceniami reklamacyjnymi? Poznaj system do obsługi reklamacji i dowiedz się o możliwościach jego wykorzystania w  codziennej pracy. […]

Więcej

Panel B2B w sprzedaży – warto czy nie?

7 marca 2022 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Czy panel B2B może pomóc w sprzedaży dóbr innym przedsiębiorcom? Właśnie po to został stworzony. Jego celem jest wsparcie działalności B2B, która prowadzona jest w inny sposób oraz na odmiennych zasadach niż sprzedaż detaliczna. […]

Więcej

CRM dla handlowców: szansa na usprawnienie, a nie obowiązkowa kontrola

2 marca 2022 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Szef proponuje wykorzystanie rozwiązania CRM dla handlowców, a Ty i Twoi współpracownicy obawiacie się, że jego celem jest kontrolowanie Waszej aktywności? Udowodnimy Ci, że system CRM to coś znacznie więcej, niż narzędzie do kontrolowania pracowników. […]

Więcej

System CRM dla branży IT – Jak wspiera sprzedaż i obsługę projektów?

30 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Jak rozwiązania z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z kontrahentami mogą wesprzeć firmy z branży IT? Poznaj system CRM dla branży IT i jego narzędzia, które na co dzień również i my wykorzystujemy w Questy. […]

Więcej

Jak zwiększyć sprzedaż B2B?

20 grudnia 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Wiele firm będących na rynku nieskutecznie próbuje zwiększyć swoją sprzedaż, wymagając coraz to lepszych wyników od swoich handlowców. Nieocenionym narzędziem w tym względzie okazuje się wykorzystanie systemu B2B, który pozwala skutecznie promować produkty i usługi przedsiębiorstwa […]

Więcej

Pulpit menedżera – rzut oka na sytuację całej firmy

20 grudnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Jesteś menedżerem i każdego dnia podejmujesz decyzje, na których bazuje rozwój firmy? Do ich podejmowania wykorzystujesz szklaną kulę czy opierasz się na twardych danych? Z tego artykułu dowiesz się […]

Więcej

Zarządzanie procesem sprzedaży w CRM

24 listopada 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Dobrze zaprojektowany proces sprzedaży to niezwykle istotny element każdej nowoczesnej firmy. Wspiera on efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągnąć wyznaczone cele sprzedażowe oraz umożliwia stałe zwiększanie zysków przedsiębiorstwa. […]

Więcej

Hurtownia B2B - otwarty lub zamknięty katalog produktów online

15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Branża e-commerce B2B jest potężnym napędem przyczyniającym się do rozwoju globalnego biznesu. Nie ma zatem wątpliwości, że prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem hurtowni B2B może wydawać się opłacalną propozycją dla dla tego sektora. […]

Więcej

Czym jest hurtowa platforma B2B klasy Enterprise?

15 września 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Idealne rozwiązanie dla producentów, hurtowników i dystrybutorów. Czym jest platforma B2B i jak zwiększy efektywność Twojej firmy? […]

Więcej

Jak system do obsługi zgłoszeń serwisowych usprawnia działanie firmy?

9 września 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Masz już dość ciągłego odpowiadania na te same? Szukasz sprawdzonego sposobu, aby praca w Twoim serwisie przebiegała płynnie i sprawnie? […]

Więcej

Zachowanie ciągłości pracy - jak zadbać o zastępowalność?

26 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Długi urlop, wypadek, czy nagłe zwolnienie? Co można zrobić i jak przygotować się na taką ewentualność?[…]

Więcej

Automatyzacja sprzedaży - klucz do sukcesu

25 sierpnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Obecny postęp technologiczny oraz nowoczesność naszych rozwiązań pozwalają na wprowadzanie znaczących usprawnień w organizacji, które z kolei mogą przyczyniać się do oszczędności czasu, kapitału oraz innych zasobów, a także wzrostu efektywności i zwiększaniu satysfakcji klientów.[…]

Więcej

Jak nie zapomnieć o zleceniach cyklicznych?

8 sierpnia 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Kiedy w Twojej firmie regularnie wzrasta liczba wykonywanych zleceń serwisowych, zapanowanie nad procesami staje się coraz większym wyzwaniem. Co z usługami, które realizowane są przykładowo raz do roku? Jak tworzyć zlecenia cykliczne i automatyczne powiadomienia.[…]

Więcej

Metoda SMART - jak wyznaczać cele sprzedażowe?

19 lipca 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Jak wyznaczać cele sprzedażowe, aby działały motywująco na Twoich handlowców? Na czym polega metoda SMART? Jak monitorować poziom realizacji celów sprzedażowych w dedykowanym systemie CRM? Jakie korzyści płyną z zarządzania celami? Przeczytaj artykuł![…]

Więcej

Sklep B2B - jak sprzedawać hurtowo online?

27 maja 2021 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Twoja firma dystrybuuje produkty hurtowo? Handlowcy budują trwałe relacje z kontrahentami i przyjmują od nich regularne zamówienia? Klienci mają stałe listy zakupów, które co jakiś czas ponawiają? Możesz usprawnić te procesy wdrażając dedykowany sklep B2B!.[…]

Więcej

Raportowanie sprzedaży w firmie. Jak robić to sprawniej?

3 maja 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Raporty sprzedażowe w CRM są dla nas solidną dawką wiedzy. W tym odcinku vloga pokażemy Ci kilka przykładowych raportów sprzedażowych wykorzystywanych na co dzień przez wielu managerów. Pokażemy też, że raportowanie nie musi być czasochłonne, a Ty możesz zyskać kilka godzin na ważniejsze tematy niż zbieranie danych.[…]

Więcej

Jak CRM online wspiera pracę zdalną

20 kwietnia 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Zarządzanie pracą na odległość jest dużym wyzwaniem dla wielu kierowników. Przeczytaj ten artykuł i odkryj jak CRM online pomoże Ci zapanować nad zdalną pracą […]

Więcej

Koordynacja pracy zdalnej. Rola systemu CRM.

18 lutego 2021 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Nie ma wątpliwości, że praca zdalna istotnie zaznaczy swoją obecność na rynku zatrudnienia.Jakie narzędzia usprawnią zarządzanie zdalnym zespołem? Jak koordynować działania pracowników rozproszonych? […]

Więcej

7 sposobów na usprawnienie pracy działu serwisu

10 lutego 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Jak uporządkować pracę działu serwisu? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy zachodzące w Twojej organizacji? Jak usprawnić komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną (z kontrahentami)? Jaka jest w tym rola narzędzi wspierających pracę serwisu? […]

Więcej

Jak korzystać z bazy urządzeń serwisowanych?

28 stycznia 2021 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Sprawne zarządzanie zleceniami dotyczącymi maszyn i urządzeń klientów to spore wyzwanie, zwłaszcza gdy ich liczba nieustannie rośnie. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, w pewnym momencie już konieczne staje się zrezygnowanie z papierowej wersji dokumentów na rzecz elektronicznej formy.[…]

Więcej

Dlaczego warto zintegrować B2B z ERP?

12 października 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Integracja B2B z ERP umożliwi błyskawiczny transfer informacji na temat klientów, stanów magazynowych, produktów czy faktur. Wszystkie zmiany związane z cenami produktów lub stanem magazynowym jest widoczna natychmiast w platformie B2B, ponieważ dane wymieniane są 'na żywo'.[…]

Więcej

Wdrożenie platformy B2B - 5 kroków do sukcesu

7 października 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Wdrożenie platformy B2B w organizacji to przedsięwzięcie wymagające zaangażowania wielu osób. Jednocześnie dostawcy oprogramowania starają się maksymalnie uprościć ten proces swoim klientom, wspierając ich w najważniejszych krokach. O etapach wdrożenia platformy B2B opowiada Marta Kaźmierska, BDM w Questy.

Więcej

Dla kogo są systemy B2B i jakie powinny mieć funkcje?

9 września 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Obecnie sprzedaż w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu. Kupujący coraz częściej decydują się na tę formę zakupów doceniając ich wygodę. Trend ten, zauważalny w sprzedaży detalicznej już od jakiegoś czasu, powoli staje się standardem również na rynku B2B. Segment ten wzrasta w sposób systematyczny i nie zanosi się, aby miało to ulec zmianie w najbliższym czasie. Dlatego też jest to dobry moment na inwestycję w system B2B.[…]

Więcej

Platforma B2B - co to jest?

19 sierpnia 2020 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Czyli co trzeba wiedzieć, żeby wybrać dobrą platformę do sprzedaży hurtowej[…]

Więcej

Na czym polega integracja CRM z ERP?

5 sierpnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

System CRM umożliwia integrację z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Jeśli używasz tego typu systemów w swojej organizacji, możesz uruchomić wymianę informacji między nimi. To proste rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą poszerzyć swoje możliwości i zintegrować zarządzanie firmą w jednym systemie. Integracja CRM z ERP umożliwia szybki transfer danych o kontrahentach, rozliczeniach i produktach.[…]

Więcej

Budowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM

15 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Budowa kanału sprzedaży pośredniej przy użyciu rozwiązań CRM. Jak rozwijać kanał sprzedaży pośredniej? Istnieje wiele kanałów, którymi możesz docierać do klientów końcowych. Poza sprzedażą skierowaną bezpośrednio do nich, Twoja firma może prowadzić także działania o charakterze sprzedaży pośredniej (aktualizacja materiału 15.07.2020)[…]

Więcej

Mobilna aplikacja CRM: praca w terenie

10 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Kiedy tylko opuszczamy nasze wygodne biurko i wyruszamy w trasę, naszymi podstawowymi narzędziami pracy stają się telefony i tablety. W takich sytuacjach dostęp do najpotrzebniejszych danych umożliwi nam przeglądarka internetowa lub aplikacja CRM[…]

Więcej

Elastyczny system CRM: co warto wiedzieć?

3 lipca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

W dłuższej perspektywie elastyczny CRM - czy to gotowy, czy też szyty specjalnie na miarę firmy - jest lepszą inwestycją niż rozwiązanie 'sztywne'. Skąd taki wniosek? Jak rozpoznać, że dany CRM jest elastyczny? Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze tego typu rozwiązania? Dowiesz się o tym wszystkim z poniższego materiału[…]

Więcej

Ofertowanie a CRM: jak usprawnić ten proces?

10 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Ofertowanie to niezwykle ważny etap, od którego bardzo często zależy to, czy klient skorzysta z usług naszego przedsiębiorstwa, czy też wybierze konkurencję. Dlatego właśnie warto mieć pełną kontrolę nad tym procesem. W niniejszym materiale najpierw omówimy najczęstsze problemy napotykane przy tworzeniu ofert, a później pokażemy, jak dzięki dobremu programowi usprawnić ofertowanie[…]

Więcej

Zarządzanie kampaniami i szansami sprzedaży w CRM

5 czerwca 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

CRM nie tylko ułatwia kontrolę nad kontaktami z klientami, ale również umożliwia prowadzenie rozbudowanych akcji sprzedażowych. W tym materiale wyjaśnimy, czym są kampanie sprzedażowe, jak w skuteczny sposób nimi zarządzać i jakie korzyści może przynieść prowadzenie szans sprzedaży w widoku kanban[…]

Więcej

Jak CRM pomaga w miękkiej windykacji?

26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Pilnowanie tego, by kontrahenci terminowo wywiązywali się z opłacania faktur, nie jest zadaniem prostym. Dlatego poza pokładami cierpliwości i empatii, przydaje się tutaj dobre narzędzie, które ułatwia ten niezbyt przyjemny dla obu stron powód kontaktu. W tym materiale opowiemy pokrótce, jak system CRM usprawnia i automatyzuje miękką windykację w firmie[…]

Więcej

System CRM dla firm - RANKING 2020 TOP 5 funkcji

26 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Systemy CRM oferują obecnie mnogość funkcji, które pozwalają zrobić dosłownie wszystko (no może prawie wszystko). Sprawdziliśmy, z jakich możliwości najczęściej korzystają nasi klienci i co przydaje im się najbardziej w codziennej pracy. Właśnie tak powstał ten materiał - przestawimy dziś pięć najpopularniejszych funkcji systemów CRM dla firm[…]

Więcej

5 sposobów na budowanie relacji z klientami

21 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Budowanie relacji z klientami bywa traktowane po macoszemu. A to powracający klienci są najcenniejsi. Według badań opublikowanych przez Harvard Business Review, to stali klienci wydają do 67% więcej niż nowi. Kolejne badania dowiodły, że próba przyciągnięcia nowego klienta może być nawet dziesięciokrotnie droższa niż utrzymanie stałego.[…]

Więcej

Lejek sprzedaży - co to jest i jak go stworzyć?

19 maja 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Sprzedażą firma stoi - i to niezależnie od tego, co jest jej głównym produktem czy usługą. Można darzyć swoją pracę niezwykłą pasją, rozwijać ofertę, doskonalić produkty i obmyślać kolejne innowacje - jednak na końcu zawsze znajduje się proces sprzedaży. Samo sprzedawanie nie jest prostym zadaniem, nie każdy też za nim przepada. Dlatego też warto zastosować wszelkie sposoby na to, aby proces sprzedaży ujarzmić i usprawnić - a jednym z nich jest lejek sprzedaży.[…]

Więcej

Jak zarządzać zespołem marketingu w systemie CRM

24 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

W obecnych czasach wiele firm znalazło się w zupełnie nowej sytuacji, która zasadniczo z dnia na dzień wymogła na nich wprowadzenie szeregu zmian w modelu biznesowym. Dotyczy to również kwestii planowania i koordynowania pracy zespołów marketingowych, które obecnie nierzadko muszą funkcjonować bez bezpośredniego kontaktu z pozostałymi pracownikami.[…]

Więcej

Udane wdrożenie CRM a kultura pracy

23 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Systemy wspierające zarządzanie relacjami z klientami mają ogromny potencjał - zwłaszcza w dzisiejszych czasach, ponieważ model pracy z rozproszonym zespołem staje się coraz bardziej popularny (a często nawet konieczny). Pomimo tego, wiele wdrożeń tych systemów kończy się właściwie na etapie instalacji oprogramowania. Nie trzeba chyba podkreślać, że takie podejście nie daje biznesowi zbyt wielkiej przewagi, a często jest wręcz przeszkodą.[…]

Więcej

Co to jest CRM?

22 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Czym jest CRM? To skrót od angielskiego określenia “Customer Relationship Management”, które z kolei można przetłumaczyć jako “zarządzanie relacjami z klientem”. Tłumaczenie to daje nam już całkiem niezłe pojęcie na temat tego, do czego służą systemy CRM.[…]

Więcej

CRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia

20 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Witamy w naszej nowej serii materiałów wideo, w której mówimy o zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poruszamy w nich temat efektywnego zarządzania sprzedażą i koordynowania pracy zespołu handlowców w sytuacjach, w których bezpośredni kontakt z pozostałymi członkami grupy jest utrudniony.[…]

Więcej

Integracja Aura Business z SMSAPI

7 kwietnia 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy

Automatyzacja marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji z kontrahentami szybko staje się standardem we wszystkich firmach. Technologia ta pozwala przedsiębiorstwom efektywnie i skutecznie angażować klientów, jednocześnie oszczędzając im cenny czas oraz zasoby.[…]

Więcej

Zarządzanie zespołem rozproszonym w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

30 marca 2020 / Kategoria: CRM, SERWIS / Autor: Zespół Questy

Model pracy z zespołem rozproszonym ma kilka istotnych zalet, które mogą pozytywnie wpływać na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zanim jednak firma będzie mogła korzystać z jego benefitów, musi się do tego odpowiednio przygotować. Wiąże się on bowiem z pewnymi wyzwaniami, z którymi trzeba się wcześniej uporać. Jakie to wyzwania i jak w sprostaniu im może pomóc system Aura Business? […]

Więcej

Rozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń

5 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych. […]

Więcej

Rozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących

15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu. […]

Więcej

CRM dla dużej firmy

18 grudnia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Aura Business to nie tylko CRM dla dużej firmy, ale również kompleksowe rozwiązanie, usprawniające procesy biznesowe. Jest to elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz zarządzania usługami. […]

Więcej

Rozwiązania biznesowe wspierające zarządzanie dystrybucją hurtową

15 października 2018 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Aura Business to rozwiązania, które wspierają firmy w obsłudze procesów, związanych z zarządzaniem dystrybucją hurtową. Narzędzia CRM pomagają obsługiwać proces pozyskiwania partnerów, ułatwiają wprowadzanie nowych produktów i rozwijanie współpracy z klientami. Ponadto, Aura Business organizuje obsługę sprzedaży hurtowej, wykorzystując do tego nowoczesne rozwiązania B2B. Umożliwiają one samoobsługę klientów biznesowych oraz automatyzują sprzedaż. Oszczędza to czas handlowców, pozwala klientom składać zamówienia hurtowe online i pozytywnie wpływa na relacje. […]

Więcej

Rozwiązania biznesowe dla branży zaopatrzenia biznesu

15 lipca 2018 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w tej branży: pozyskiwanie stałych odbiorców i zarządzanie dostarczaniem produktów lub usług. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem i obsługi długofalowej współpracy dystrybucyjnej. […]

Więcej

CRM dla średniej firmy

15 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Oprogramowanie Aura Business nie jest jedynie systemem CRM dla średniej firmy, ale także elastycznym rozwiązaniem, które usprawnia procesy w biznesie. Jest to bardzo funkcjonalny i komplementarny dla ERP, system wspierający marketing, zarządzanie usługami oraz sprzedaż. Aura CRM doskonale sprawdza się w zaawansowanych lub niszowych procesach, które trudno obsłużyć gotowymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. […]

Więcej

CRM dla małej firmy

11 lutego 2020 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

W obecnych czasach wsparcie oprogramowania CRM jest kluczowe, niezależnie od tego czy jesteś właścicielem dużej firmy czy reprezentujesz mniejszy podmiot, ale rozwijający się w niszowej branży. Ze względu specyfikę Twojego biznesu możesz mieć niestandardowe potrzeby, które może rozwiązać dedykowany CRM. […]

Więcej

Co to jest SPE, czyli jak stworzyć proces sprzedaży 2.0

9 września 2019 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Co to jest SPE, czyli jak stworzyć proces sprzedaży 2.0 Określenie proces sprzedaży coraz częściej słyszane jest we współczesnym, biznesowym świecie. Jednak rzeczywistość jest taka, że wciąż w wielu firmach działania sprzedażowe nie są zorganizowane w oparciu o jakikolwiek ujednolicony proces. Dziś dowiesz się czym jest SPE i jak może pomóc w stworzeniu skutecznego procesu […]

Więcej

Zarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban

27 czerwca 2019 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Zarządzanie projektami z wykorzystaniem wykresu kanban. Czyli jak zmienić “dopiero zaczynam” w “już kończę”. Metodyki zarządzania projektami proponują rozmaite sposoby na zwiększanie efektywności zespołu. Jednym z takich rozwiązań jest wykres kanban, czyli metoda oparta na wizualizacji procesu. Czym jest wykres kanban? Kanban to wypracowana w latach 50. XX wieku metoda zarządzania produkcją. Powstała w Japonii, a […]

Więcej

Proces budowy sieci stałych odbiorców końcowych

7 maja 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Proces budowy sieci stałych odbiorców końcowych z wykorzystaniem narzędzi CRM. Różnego rodzaju produkty i usługi mogą być zamawiane z różną częstotliwością. Jeśli zapotrzebowanie na określone dobro ma charakter cykliczny, wielu odbiorców preferuje wybór jednego dostawcy, z którym podejmie długofalową współpracę. Ze strony takiego dostawcy korzystne będzie więc zbudowanie sieci stałych odbiorców końcowych. W tym artykule poznasz sposób na to, jak zbudować taką […]

Więcej

Utrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM

15 kwietnia 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Utrzymanie współpracy z klientami z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak monitorować relacje z klientami? Firma do wzrostu potrzebuje dwóch rzeczy: z jednej strony pozyskiwania nowego odbiorcy, z drugiej utrzymania i rozwoju portfela klientów już pozyskanych. Do realizacji obu tych celów możesz wykorzystać odpowiednie metody i narzędzia. Ten materiał pokaże Ci, jak możesz użyć ich do obsługi procesu, jakim jest utrzymanie współpracy z […]

Więcej

Rozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM

8 marca 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Rozwój sieci dystrybucji z wykorzystaniem narzędzi CRM. Jak zorganizować sprzedaż przez dystrybutorów? Sprawnie funkcjonująca sieć dystrybucji pozwala dotrzeć do większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców. Jej rozwijanie sprawia, że zwiększa się wartość sprzedaży, a Twoja firma notuje wyższy zysk. To tylko kilka z wielu korzyści, które daje sprzedaż przez dystrybutorów, czyli taka, która jest oparta […]

Więcej

Sprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej

26 lutego 2019 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Sprawdzone praktyki i narzędzia CRM w sprzedaży projektowej. Jak skutecznie pozyskiwać klientów na projekty? Znane techniki wspierające wzrost sprzedaży (np. systemy motywacyjne czy promocja sprzedaży) niekoniecznie sprawdzą się, jeśli ma się do czynienia ze sprzedażą projektową. Mówimy o niej najczęściej w sytuacji, w której przedsiębiorstwo nie sprzedaje gotowych produktów, jedynie drogę dojścia do […]

Więcej

RODO w CRM – co się zmieni?

14 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

RODO w CRM – co się zmieni? W maju 2018 r. w życie weszło Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Według niektórych stanowi ono początek rewolucji w zakresie danych osobowych i sposobu, w jaki nimi operujemy. Zdaniem innych jest ono tylko potwierdzeniem i formalnym spisaniem istniejących już reguł. Nie próbując rozstrzygać ostatecznie tego dylematu, zastanówmy się, […]

Więcej

Jak przygotować atrakcyjną ofertę handlową?

8 czerwca 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Jak przygotować atrakcyjną ofertę handlową? Ofertowanie w systemie CRM Proces sprzedaży jest wielowymiarowy i składa się z różnej liczby etapów. Jego uporządkowanie i ujednolicenie powinno być priorytetem dla firmy stawiającej na rozwój. Dzisiaj zajmiemy się tym elementem, który ma kluczowe znaczenie dla powodzenia transakcji, czyli ofertowaniem handlowców. To niezwykle ważny moment w procesie sprzedaży, a […]

Więcej

Zwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM

7 maja 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Zwiększ potencjał swojego zespołu – trening sprzedażowy a narzędzia CRM Jak powiększyć zestaw umiejętności swoich pracowników, wykorzystując narzędzia CRM i treningi sprzedażowe? Sposób na wykorzystanie możliwości systemu CRM w rozwijaniu potencjału ludzkiego w Twojej firmie to zagadnienie, które postaramy się omówić w tym artykule. Na początek spróbujmy zdefiniować rolę, jaką może pełnić CRM w organizacji. CRM jako narzędzie System CRM jest narzędziem, które ułatwia komunikację, […]

Więcej

CRM z marketing automation — w parze mogą zdziałać znacznie więcej

26 stycznia 2018 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Nie od dziś wiadomo, że podstawą funkcjonowania działu handlowego każdej firmy powinien być CRM. Jednak, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał drzemiący w systemie do zarządzania relacjami z klientami, warto zacząć używać go razem narzędziem marketing automation. Co tak naprawdę kryje się za tym połączeniem i jakie realne korzyści zyskuje Twoja firma? Marketing automation – […]

Więcej

Trendy sprzedaży 2018, czyli business automation oczami firmy IT

20 grudnia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Rozmawiamy z Łukaszem Tadyszakiem, CEO firmy Questy. Coraz częstszym trendem na rynku systemów jest łączenie CRM z marketing automation. Dlaczego tak jest? Zacznijmy od tego, czym jest marketing automation jako koncepcja. W mojej ocenie jest to realizacja części aktywności marketingu za pomocą maszyny. Dzisiaj kojarzy się to z automatycznym wysłaniem wiadomości e-mail pod wpływem działania użytkownika na […]

Więcej

CRM dla ERP — połączenie, które się opłaca

17 maja 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Systemy ERP to w dzisiejszych czasach najlepszy sposób na sprawne zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa. Gromadząc niezbędne do funkcjonowania firmy informacje, integrują jej wszystkie działy – od księgowości, do działu handlowego. Jednak korzystanie z tego narzędzia już nie wystarcza, dlatego też rozbudowuje się je o systemy CRM, służące do zarządzania relacjami z klientem. CRM dla ERP jest […]

Więcej

B2B dla ERP — rozwiązanie dla sprzedawców hurtowych

23 czerwca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Możliwość skorzystania z biznesowych systemów informatycznych pozwala na znaczne usprawnienie procesów przeprowadzanych w firmie. Posiadają one funkcje gromadzenia informacji i udostępniania ich dla wszystkich działów, zgodnie z określonymi standardami panującymi w firmie. Jednak mogą nie posiadać jednej ważnej funkcji – obsługi sprzedaży i relacji z klientem. Jeżeli jesteś sprzedawcą hurtowym i potrzebujesz takiego narzędzia, sprawdź czym […]

Więcej

Co zrobić, aby klienci kupowali więcej w Twojej platformie B2B?

6 kwietnia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Nowoczesna platforma zakupowa B2B to rozwiązanie niezwykle nowatorskie, pozwalające znacznie zwiększyć sprzedaż hurtową i zadbać o rozwój firmy funkcjonującej na rynku B2B. Czy system ten, będący alternatywą dla tradycyjnych form sprzedaży, posiada jednak narzędzia, dzięki którym zadbamy o lepszy marketing i promocję produktów? Oczywiście! Platforma zakupowa nie tylko posiada odpowiednie funkcje, ale również daje możliwość […]

Więcej

Dlaczego lejek sprzedaży jest skutecznym narzędziem do analizy?

29 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Zwiększyć efektywność sprzedaży – to klucz do sukcesu każdej firmy. Ale jak tego dokonać, z jakich narzędzi skorzystać i od czego tak naprawdę zacząć? Po pierwsze – konieczne jest zrozumienie procesu sprzedaży i opracowanie stosownego planu działania. Po drugie – zaopatrzenie się w narzędzia, dzięki którym możliwe będzie łatwiejsze monitorowanie i analizowanie szans sprzedaży. Najlepszym […]

Więcej

Co zyskasz zarządzając szansami sprzedaży w systemie CRM?

14 marca 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Zwiększenie szans sprzedaży to jednoczesne zwiększenie szans na osiągnięcie sukcesu firmy, bo tam gdzie jest sprzedaż, są pieniądze. A tam gdzie są pieniądze – jest sukces przedsiębiorstwa. Oczywiście uzyskanie satysfakcjonujących wyników nie jest możliwe w jeden dzień, bowiem zwiększenie sprzedaży wymaga odpowiedniej analizy oraz opracowania dokładnej strategii działania. Jednak osiągnąć cel można w stosunkowo krótkim […]

Więcej

Czym różni się portal B2B od sklepu B2C?

1 marca 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Rynki B2B i B2C różnią się od siebie diametralnie. Inaczej wygląda obsługa klienta, oczekiwania jednej i drugiej strony, odmienne są procesy pozyskiwania klienta, a także zamówień i płatności. Inaczej działają też platformy, na których zawierane są transakcje, choć wielu przedsiębiorców myśli inaczej. I tak niejeden właściciel firmy działający w sektorze B2B decyduje się na zwykłe […]

Więcej

Za co handlowcy mogą pokochać oprogramowanie CRM?

23 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Handlowiec lekko nie ma. To niezaprzeczalny fakt, z którym dyskutować nie zamierzają również sami zainteresowani, a w szczególności ci, którzy opiekują się nie kilkoma, nie dwudziestoma, ale setkami klientów. Przygotowanie oferty, dopasowanie jej do konkretnej firmy lub osoby, nadzorowanie procesu sprzedaży, analiza, kontakt z klientem… Bez określonego, dobrze zaplanowanego systemu działania niemożliwe jest osiągnięcie optymalnej […]

Więcej

Wybierz system do reklamacji, który będzie rozwijał się razem z Twoją firmą

14 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Wiele mówi się ostatnimi czasy o systemach informatycznych, które stanowią serce firmy. Zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż i obsługę klienta, jak również zarządzanie wieloma zróżnicowanymi procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie, takimi jak reklamacje. Mówi się o nich jednak również ze sceptycyzmem i jest to zazwyczaj głos tych, którzy zawiedli się na rozwiązaniach, które oferuje rynek. Czy […]

Więcej

Dedykowane systemy CRM a gotowe rozwiązania

7 lutego 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Zastanawiając się nad sposobem spędzenia urlopu zastanawiamy się czy wybrać gotową ofertę biura turystycznego, w której dokładnie zaplanowano gdzie zamieszkamy, jaki będzie nasz plan dnia i co zjemy, czy też samodzielnie zdecydować o tym wszystkim. Część z nas postawi na pierwszą opcję, która idealnie wpasuje się w nasze potrzeby, a część wybierze niezależność i dowolność […]

Więcej

6 usprawnień, które wprowadzisz decydując się na program do serwisu

2 lutego 2017 / Kategoria: SERWIS / Autor: Zespół Questy

Prowadzenie serwisu stawia przed jego właścicielem wiele wyzwań, z którymi zmierzenie się jest dużo łatwiejsze dzięki specjalnym systemom informatycznym. Program do serwisu umożliwia bowiem znaczne usprawnienie pracy i poprawę obsługi klienta, co prowadzi do niechybnego rozwoju działalności. Chcesz wiedzieć w czym może pomóc ci takie oprogramowanie i w jaki sposób usprawnisz dzięki niemu swoją codzienną […]

Więcej

Czym jest sprzedaż B2B i jak odnieść w niej sukces?

26 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Prowadzenie biznesu stawia przed dzisiejszymi przedsiębiorcami szereg wyzwań, o których jeszcze jakiś czas temu nie musieliby myśleć. Jednym z głównych zadań, z którymi przedsiębiorcy muszą sobie poradzić, jest umiejętność wdrażania nowych technologii do obsługi swojego biznesu. Dobre rozeznanie w narzędziach informatycznych, które wspomagają procesy sprzedaży i budowania relacji z klientem, może wręcz okazać się kluczem […]

Więcej

System B2B — dlaczego warto w niego zainwestować?

17 stycznia 2017 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

Wartość polskiego rynku e-commerce B2B liczona jest już w setkach miliardów złotych i systematycznie wzrasta. I choć liczba zawieranych transakcji w sektorze biznesowym jest o wiele niższa w sektorze B2C, to właśnie w nim tkwi największy potencjał i to właśnie on generuje największy dochód. Dlatego też rosnącą popularnością cieszą się specjalne systemy informatyczne stworzone na […]

Więcej

Jak wybrać system CRM dla firmy?

9 stycznia 2017 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Korzyści płynących z użytkowania systemu CRM w firmie jest wiele i dlatego coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z tego typu rozwiązania. Jednak podjęcie decyzji o wyborze któregoś z wielu rodzajów oprogramowania dostępnych na rynku i dopasowanie go do własnych potrzeb nie jest łatwe. Trudności widoczne są szczególnie w sytuacji, gdy z tego […]

Więcej

Kiedy system CRM utrudni Ci życie?

20 października 2016 / Kategoria: CRM / Autor: Zespół Questy

Stoisz przed wyborem systemu CRM, ale słyszałeś, że nie dla wszystkich to rozwiązanie zakończyło się sukcesem? Sprawdź, co może doprowadzić do nieudanego wdrożenia. Kupiłeś system, który nie był rozwiązaniem dla Ciebie Wybór systemu CRM to duży krok dla rozwoju Twojej firmy. Przejrzałeś wiele ofert różnych firm, sprawdziłeś wersje demonstracyjne i zdecydowałeś – kupuję! Jesteś przekonany, […]

Więcej

Jak wybrać odpowiednią platformę B2B?

12 września 2016 / Kategoria: B2B / Autor: Zespół Questy

E-commerce staje się obecnie bardzo potężnym i niezwykle zyskownym kanałem sprzedaży hurtowej. Klienci biznesowi bardzo chętnie z niego korzystają, ale mają też wobec niego coraz większe oczekiwania. Doświadczenia, których nabyli, realizując zakupy detaliczne, znacznie podniosły ich wymagania względem platform B2B. Jakie to wymagania? Jak je zaspokoić? I jak budować kanał hurtowej sprzedaży internetowej, aby był […]

Więcej

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.